بررسی تاثیر مزایای رابطه ای با رضایت و نتایج رفتاری حاصله
Dimitriadis , S.
۲۱
۲۰۱۳
بانکداری الکترونیک موجبات رضایت و وفاداری مشتریان را فراهم می آورد،چرا که بدان وسیله انتظارات کاربران را مهیا می سازد.زیرا از مزایایی نظیر دسترسی جهانی و صرفه جویی در هزینه و زمان ،شفاف سازی اطلاعات،انتخاب و مقایسه و نوآوری برخوردار می باشد.از طرفی اعتماد همراه با رضایت یکی از عوامل کلیدی در ایجاد رابطه بلند مدت با سازمان محسوب می شود.این عنصر (اعتماد)در زمینه تجارت نیز بسار مهم و اساسی می باشد.
تجزیه و تحلیل اعغتماد کاربر در استفاده از بانکداری الکترونیک
Liebana-Cabani llas,F.;Nogueras,L ,j & Guillen,A.
۲۲
۲۰۰۵
نتیجه :ارائه دهندگان خدمات جدید مثل موبایل بانکینگ با آشنا کردن مشتریان خود از محاسن آن خدمت،نظیر کاربری آسان،مفید و معتبر بودن آن خدمت و …..در جهت استفاده آنان از خدمت موردنظر ،آنها را ترغیب کنند.برای ارتقاء درک مشتریان از این موضوع،مدیران می بایست دوره آموزشی را برای کاربران خود تدارک ببینند تا آنها با آن خدمت آشنا شوند
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
درک تمایل رفتاری در استفاده از موبایل بانکینگ.
Luarn,P.& Lin,H.H
۲۳
۲۰۰۱
رضایت مشتری تاثیر مستقیمی روی پاسخ رفتاری مشتریان دارد.زمانی که مشتریان رضایت سایر مشتریان را مورد ارزیابی قرار می دهند ،در خصوص ادامه همکاری خود تصمیم می گیرند.از طرفی رضایت مشتری به طور مثبتی با تبلیغات دهان به دهان ارتباط دارد.در این تحقیق ۶ بعد رضایت مشتری شامل:توانایی کارکنان،اعتبار،نوآوری محصول،ارزش برای پول،امکانات فیزیکی و امکانات جانبی شناسایی شدند.
پاسخهای رفتاری ناشی از رضایت مشتریان
Athanassopoulos,A. & Gouunaries,S.
۲۴
۲۰۰۹
از طرفی امنیت در تراکنش های مالی به عنوان بزرگترین عامل نگرانی مشتریان شناسایی شد.
عوامل زیر در کاربری بانکداری الکترونیک موثرتر هستند:۱-تاثیر جامعه۲-سن و تعداد دفعات کاربرد بانکداری الکترونیک۳)انتظار عملکردی۴-عواملی که روی سطح رضایت مشتری تاثیر می گذارند مثل اعتماد و امنیت.هرچه تبلیغات شفاهی بین دوستان و خانواده بیشتر باشد روی آوری به بانکداری الکترونیک بیشتر خواهد بود.هرچقدر افراد جوان تر و تحصیل کرده تر باشند از بانکداری الکترونیک بیشتر استفاده می کنند.امنیت ، اعتماد و شخصی سازی در استفاده از بانکداری اینترنتی موثر است.
نظر مشتریان درباره بانکداری اتلکترونیک در یک جامعه در حال رشد.
Agarwal,R.;Rastogi,S.,& Mehrotra,A.
۲۵
۲۰۱۰
کیفیت خدمات بانکی به طور مشهودی روی رضایت مشتریان تاثیر دارد .
بررسی نقش رضایت مشتری روی مدیریت دارایی بانک
Lin , Chin-Tien
۲۶
۲۰۰۹
افزایش میزان رضایت مشتریان ، به نحوه برخورد کارکنان و نوع خدمت ارائه شده بستگی دارد .
رابطه بین رضایت مشتری و عملکرد موسسات مالی
Mathis , Schulte,; Cheri , Ostroff,; Svetlana, Shmulyian,; Angelo , Kinicki,
۲۷