(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
فصل اول: کلیات تحقیق 3
1-1- بیان مساله 4
2-1) اهداف تحقیق 5
3-1) اهمیت وضرورت تحقیق 6
4-1) فرضیه های تحقیق 7
5-1) متغیرهای تحقیق 8
6-1)قلمروتحقیق 8
1-7) روش شناسی تحقیق 9
8-1) تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق 10
فصل 2: مروری بر ادبیات و پیشینهی تحقیق
مقدمه 14
1-2 ) چارچوب تحقیق 15
2-2) ادبیات تحقیق 15
3-2 ) تاریخچه سرمایه اجتماعی 17
4-2 ) انواع سرمایه های سازمانی و ارتباط متقابل آن ها 17
1-4-2) سرمایه طبیعی 18
2-4-2) سرمایهفیزیکی 18
3-4-2) سرمایه انسانی 18
4-4-2)سرمایه فرهنگی 19
5-4-2) سرمایه مادی یا اقتصادی 19
6-4-2) سرمایه نمادین 19
7-4-2)سرمایه اجتماعی 20
8-4-2) سرمایه فکری 20
5-2 )تعاریف سرمایه اجتماعی 21
6-2) بررسی تفاوت ها و شباهت های موجود در دیدگاه ها ی سرمایه اجتماعی 22
7-2 )سرمایه اجتماعی از دیدگاه بوردیو 24
8-2) سرمایه اجتماعی از دیدگاه ناهاپیت و گوشال 26
9-2) سرمایهاجتماعی و سطوح تحلیل آن 29
10-2) رویکردهای مفهومی عمده در مورد سرمایه اجتماعی 30
11-2) نقش سرمایه اجتماعی در تئوری های سرمایه فکری 31
1-11-2) مدل یک(CL1). 31
2-11-2) مدل دو(CL2) 31
3-11-2) مدل سه(CL3) 32
12-2 ) ابعادسرمایه اجتماعی 31
1-12-2) وابستگی 33
2-12-2 )اعتماد: 33
13-2) کارکردهای سرمایه اجتماعی 33
14-2)مدل های اندازه گیری سرمایه اجتماعی. 34
15-2) مطالعه اندازه گیری سرمایه اجتماعی در پنج گروه اجتماعی در استرالیا 35
16-2)تئوریهای سرمایه اجتماعی 38
1-16-2 ) تئوری پیوندهای ضعیف 38
2-16-2)تئوری شکاف ساختاری 39
3-16-2 )تئوری منابع اجتماعی 39
2-17) مزایای سرمایه اجتماعی 39
18-2) اثرات احتمالی منفی سرمایه اجتماعی. 40
19-2 )نمودهای اختاپوس وار سرمایه ی اجتماعی درحوزه های زندگی 41
1-19-2) سرمایه ی اجتماعی و مدارای اجتماعی 42
2-19-2) سرمایه ی اجتماعی وسلامت روانی 42
3-19-2 )سرمایه ی اجتماعی و شادمانی و رضایت از زندگی 31
4-19-2 ) سرمایه ی اجتماعی و جرم و بزهکاری 33
5-19-2 )سرمایه ی اجتماعی و خانواده 44
6-19-2) سرمایه ی اجتماعی و مشارکت های زنان 33
7-19-2) سرمایه اجتماعی و آموزش 45
20-2) توضیح بیشتر در مورد سرمایه ی اجتماعی 46
21-2 ) موفقیت شغلی 48
22-2 )تعریف موفقیت شغلی 49
23-2 )حالت های گوناگون موفقیت شغلی 50
1-23-2 ) تعریف غیر روانی 50
2-23-2)تعریف روانی 51
3-23-2 )تعریف عمومی. 40
24-2 ) ملاک های موفقیت شغلی 51
25-2 ) ابعاد موفقیت شغلی 52
1-25-2 )تحلیل عوامل موفقیت شغلی 52
2-25-2) تفاوتها و شباهتها در ابعاد موفقیت شغلی 31
26-2 ) تحلیل تاثیر انواع سرمایه ( سرمایه اجتماعی ، انسانی ، عاطفی ) 53
27-2 ) ارتباط اشکال سرمایه باموفقیت شغلی 32
28-2 ) موفقیت شغلی و انگیزه پیشرفت 55
29-2 ) تاثیر رضایت شغلی در موفقیت سازمانی 33
30-2 ) توضیح بیشتر در مورد موفقیت شغلی 57
31-2 ) جمع بندی مطالب 58
فصل سوم: روش تحقیق
3-1-مقدمه 62
3-2 روش پژوهش 62
3- 3 جامعه آماری پژوهش 63
3-5 روش نمونه گیری 64
4-3 ) روش و ابزار گردآوری اطلاعات 64
5-3 ) انواع پرسشنامه 67
6-3 ) روایی پرسشنامه 67
7-3 ) پایایی پرسشنامه 67
8-3 ) روش اجرا 69
9-3 ) روش ها و تکنیک های مورد استفاده 69
فصل چهارم: نتایج و تفسیر آنها
مقدمه 71
4-1:توصیف ویژگی های جمعیت شناختی نمونه پژوهش. 71
قسمت اول: بررسی سوالات و فرضیه های پژوهش 76
بررسی پیش شرط : 76
4-1- فرضیات پژوهش 77
فرضیه ی جانبی 81
فصل پنجم: جمعبندی و پیشنهادها
مقدمه 88
1-5 ) خلاصه تحقیق 88
2-5) نتایج تحقیق 89
3-5 ) محدودیت های تحقیق 93
چکیده
هدف پژوهش حاضر رابطه ی بین سرمایه ی اجتماعی و موفقیت شغلی نمایندگان بیمه آسیا استان اصفهان در سال 1393 بود. بنابراین از نظر هدف کاربردی و از نظر روش توصیفی –همبستگی بود.جامعه آماری این پژوهش کلیه نمایندگان بیمه آسیا استان اصفهان با تعداد 200 نفر در نظر گرفته شد. در این پژوهش برای پیش بینی حجم نمونه، از نمونه گیری تصادفی ساده استفاده شد.ابزار پژوهش پرسشنامه ی استاندارد شده سرمایه ی اجتماعی که سه جنبه شامل سرمایه ی ساختاری، ارتباطی و شناختی و پرسشنامه محقق ساخته موفقیت شغلی را می سنجد. به منظور تعیین روایی پرسشنامه ها از روش صوری و محتوایی، سازه استفاده شد. چند مرتبه متوالی در اختیار اساتید متخصص قرار گرفت که در هر مرحله اصلاحات پیشنهادی لازم در پرسشنامه اعمال گردید.پایایی پرسشنامه 89/0 تعیین گردید که نشان دهنده ی پایایی مناسب ابزار اندازه گیری بود.پس از جمع آوری داده ها،تجزیه و تحلیل آن ها در دو سطح توصیفی و استنباطی با بهره گرفتن از نرم افزار SPSS انجام شد.در سطح توصیفی مشخصه های آماری نظیر فراوانی، درصد،میانگین،انحراف معیار و در سطح استنباطی متناسب با سطح داده ها و فرضیه ها، آزمون های آماری تی و آزمون تحلیل واریانس یک راهه مورد استفاده قرار گرفت.در ادامه فصل حاضر هر کدام از فرضیه ها به طور جداگانه مطرح و نتایج حاصله مورد تحلیل قرار گرفتند. نتایج یافته ها نشان داد که بین سرمایه ی اجتماعی و افزایش موفقیت شغلی رابطه ی مثبت و معنا داری وجود دارد.
بین بعد ارتباطی با حقوق و مزایا ، روابط مافوق رابطه ی مثبت و معنادار وجود دارد ولی با مولفه ی ماهیت شغل،روابط با همکاران و ترکیب پرتفوی مناسب و ضریب خسارت کمتر رابطه ی معناداری وجود ندارد.بین بعد شناختی با حقوق و مزایا، روابط مافوق و ترکیب پرتفوی مناسب رابطه ی مثبت و معنادار وجود دارد ولی با مولفه ی