در ارتباط با سوال بالا پس از تجزیه و تحلیل سند تحول بنیادین نتایج زیر به دست آمد:

جدول شماره ۶-۴: فراوانی و درصد سوال ۵

ردیف
مؤلفه های شهروندی فعال
فراوانی
درصد

۱

فرایند پژوهش

۲

۶۹/۰

۲

تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات

۲

۶۹/۰

۳

نهادها و ساز ما ن های بین الملل

۱

۳۴/۰

۴

عدالت اجتماعی و در ک اهمیت آن

۱

۳۴/۰

۵

مجامع مدنی و شهروندی

۴

۳۸/۱

۶

جملات مرتبط با مؤلفه ها

۱۰

۴۶/۳

با توجه به جدول ۶- ۴ نتایج پژوهش نشان می‌دهد که این فصل تعداد ۱۰ جمله از مجموع ۱۲۱جمله مرتبط با مؤلفه‌ های تربیت شهروندی فعال در سند تحول بنیادین معادل ۴۶/۳ درصد را به خود اختصاص داده است.

نتایج مر تبط با سوال ۶ پژوهش

– به چه میزان به مؤلفه های تربیت شهروندی فعال در فصل هدف های عملیاتی و راهکارها ی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش توجه شده است؟

در ارتباط با سوال بالا پس از تجزیه و تحلیل سند تحول بنیادین نتایج زیر به دست آمد:

جدول شماره ۷-۴: فراوانی و درصد سوال ۶

ردیف
مؤلفه های شهروندی فعال
فراوانی
درصد

۱

فرایند پژوهش

۸

۷۶/۲

۲

تفاوت های فرهنگی و قومی

۷

۴۲/۲

۳

قوانین و ‌مقررات شهروندی

۴

۳۸/۱

۴

رسانه های جمعی و نقش آن ها

۷

۴۲/۲

۵

هویت ملی و قومی

۷

۴۲/۲

۶

جهانی شدن و تعاملات جهانی

۱

۳۴/۰

۷

تکنولوژی اطلاعات و ارتباطات

۱۲

۱۵/۴

۸

مهارت های اجتماعی و تعامل

۱

۳۴/۰

۹

عدالت اجتماعی و در ک اهمیت آن

۷

۴۲/۲

۱۰

محیط زیست و درک اهمیت آن

۲

۶۹/۰

۱۱

مجامع مدنی و شهروندی

۱۶

۵۳/۵

۱۲

ماهیت و چیستی خلاقیت و نو آوری

۷

۴۲/۲

۱۳

جملات مرتبط با مؤلفه ها

۸۰

۶۸/۲۷

با توجه به جدول۷ – ۴ نتایج پژوهش نشان می‌دهد که این فصل تعداد ۸۰ جمله از مجموع ۱۲۱جمله مرتبط با مؤلفه‌ های تربیت شهروندی فعال در سند تحول بنیادین معادل ۶۸/۲۷درصد را به خود اختصاص داده است.

    1. – Huey- Li ↑

    1. – Merrifidd ↑

    1. – SLO ↑

    1. – Bron ↑

    1. – Strijbos ↑

    1. – Androulla ↑

    1. – Hudson ↑

    1. – Ackerman ↑

    1. – Crick.B ↑

    1. – Strike ↑

    1. – Patrik ↑

    1. – Otsu ↑

    1. – Liu ↑

    1. – Rosen ↑

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...