۳-۲-فرایند تحقیق ۱۱۶

 

۳-۳ جامعه آماری ۱۱۷

 

۳-۴ حجم نمونه و روش نمونه گیری ۱۱۷

 

۳-۴-۱ حجم نمونه ۱۱۷

 

۳ -۴-۲ روش نمونه گیری ۱۱۷

 

۳-۵ ابزار جمع‌ آوری داده ها ۱۱۸

 

۳-۶ روایی و پایایی ابزار سنجش ۱۱۹

 

۳-۷ روش گردآوری داده ها ۱۲۰

 

۳-۸ روش تجزیه و تحلیل داده ها ۱۲۰

 

خلاصه ۱۲۱

 

فصل چهارم (تجزیه و تحلیل داده ها)

 

مقدمه ۱۲۳

 

۴-۱ توصیف ویژگی‌های فردی آزمودنی‌ها(بررسی ویژگی های عمومی) ۱۲۳

 

۴-۱-۱ وضعیت جنسیت آزمودنی ها ۱۲۳

 

۴ -۱-۲ وضعیت تاهل آزمودنی ها ۱۲۴

 

۴-۱-۳ وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها ۱۲۵

 

۴ -۱-۴ وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها ۱۲۶

 

۴-۱-۵ توزیع فراوانی وضعیت سن آزمودنی ها ۱۲۷

 

۴-۲ وضعیت متغیرهای تحقیق ۱۲۸

 

۴-۲-۱ وضعیت متغیر سبک رهبری دانشی ۱۲۸

 

۴-۲-۲ وضعیت مؤلفه های متغیر سبک رهبری دانشی ۱۲۹

 

۴-۲-۲-۱ وضعیت مؤلفه گرایش یادگیری ۱۲۹

 

۴-۲-۲-۲وضعیت مؤلفه جو حمایتی یادگیری ۱۳۰

 

۴-۲-۲-۳ وضعیت مؤلفه حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی ۱۳۱

 

۴-۲-۳ نمره متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه های آن ۱۳۲

 

۴-۲-۴ بررسی توزیع متغیر سبک رهبری دانشی و مؤلفه‌ های آن ۱۳۴

 

۴-۲-۵ وضعیت متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۳۵

۴-۲-۶ وضعیت مؤلفه های متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۳۶

 

۴-۲-۶-۱ وضعیت مؤلفه‌ تحلیل سازمانی ۱۳۶

 

۴-۲-۶-۲ وضعیت مؤلفه‌ بانک داده ۱۳۷

 

۴-۲-۶-۳ وضعیت مؤلفه‌ مدیریت اطلاعات ۱۳۸

 

۴-۲-۶-۴ وضعیت مؤلفه‌ دیدگاه سیستمی ۱۳۹

 

-۲-۷ نمره به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه‌ های آن ۱۴۰

 

۴-۲-۸ بررسی توزیع متغیر به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه‌ های آن ۱۴۳

 

۴-۳ بررسی فرضیه های تحقیق ۱۴۴

 

۴-۴ فرضیه های اصلی تحقیق ۱۴۵

 

۴-۴-۱ بین­ سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم­ اطلاعات منابع انسانی در دستگاه­های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد. ۱۴۵

 

۴-۴-۲ فرضیه های فرعی تحقیق ۱۴۶

 

۴ -۴-۲-۱ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۶

 

۴ -۴-۲-۲ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۸

 

۴-۴-۲-۳ بین حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۴۹

 

۴-۵ بررسی رابطه بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مشخصات فردی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان ۱۵۱

 

۴-۵-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی با حضور متغیر های تعدیل کننده ( سن،جنس،وضعیت،تاهل،میزان تحصیلات و سابقه کار) همبستگی وجود دارد ۱۵۱

 

-۶ آیا مؤلفه­ های سبک رهبری دانشی (گرایش یادگیری و حمایت از فرآیندهای یادگیری فردی و گروهی) می ­توانند میزان به کارگیری سیستم­ اطلاعات منابع انسانی در دستگاه­های اجرائی شهر کرمان را پیش ­بینی کنند. ۱۵۲

 

فصل پنجم (نتیجه گیری و بحث و پیشنهاد ها )

 

مقدمه ۱۵۵

 

۵-۱ توصیف متغیرهای دموگرافیک (سن ،جنس و …..) ۱۵۵

 

۵-۱-۱ نتایج حاصل از تحلیل های آمار توصیفی ۱۵۵

 

۵-۱-۲ توصیف متغیر سبک رهبری دانشی ۱۵۶

 

۵-۱-۲-۱ توصیف مؤلفه‌ گرایش یادگیری ۱۵۶

 

۵-۱-۲-۲ توصیف مؤلفه‌ جو حمایتی یادگیری ۱۵۶

 

۵-۱-۲-۳ توصیف مؤلفه‌ حمایت از فرایند یادگیری فردی و گروهی ۱۵۶

 

۵-۱-۳ توصیف متغیر سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۵۶

 

۵-۱-۳-۱ توصیف مؤلفه‌ تحلیل سازمانی ۱۵۷

 

۵-۱-۳-۲ توصیف مؤلفه‌ بانک داده ۱۵۷

 

۵-۱-۳-۳ توصیف مؤلفه‌ مدیریت اطلاعات ۱۵۷

 

۵-۱-۳-۴ توصیف مؤلفه‌ دیدگاه سیستمی ۱۵۷

 

۵-۲ آمار استنباطی ۱۵۷

 

۵ -۲-۱ فرضیه‌های تحقیق ۱۵۸

 

۵-۲-۱-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸

 

۵-۲-۱-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸

 

۵-۲-۱-۳ بین جو حمایتی یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۸

 

۵-۲-۱-۴ بین حمایت از فرایند های یادگیری فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۵۹

 

۵-۳ بحث و نتیجه گیری ۱۵۹

 

۵-۳-۱ بین سبک رهبری دانشی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰

 

۵-۳-۲ بین گرایش یادگیری با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰

 

۵-۳-۳ بین حمایت از فرایند های فردی و گروهی با میزان به کارگیری سیستم اطلاعات منابع انسانی در دستگاه های اجرائی شهر کرمان رابطه وجود دارد ۱۶۰

 

۵-۴ محدودیت های تحقیق ۱۶۱

 

۵-۵ پیشنهادات ۱۶۱

 

۵-۵-۱ پیشنهادات به تحقیقات آتی ۱۶۲

 

خلاصه فصل ۱۶۳

 

پیوست ها

 

پیوست الف: فهرست دستگاه های اجرائی شهرستان کرمان ۱۶۶

 

پیوست ب: پرسشنامه سنجش سبک رهبری دانشی و سیستم اطلاعات منابع انسانی ۱۶۹

 

پیوست ج : محاسبه روایی پرسشنامه سبک رهبری دانشی ۱۷۳

 

پیوست د: سنجش پایایی متغیرهای پژوهش ۱۷۹

 

منابع و ماخذ

 

منابع فارسی ۱۸۵

 

منابع انگلیسی ۱۹۳

 

چکیده لاتین ۱۹۷

 

فهرست جدول ها

 

جدول ۲-۱ تفاوت رهبری و مدیریت ۲۲

 

جدول ۲- ۲ تفاوت رهبر با مدیر ۲۲

 

جدول ۲- ۳ نمونه ای از جدول لیکرت درباره ویژگی های سازمان و عملکرد سیستم های مختلف مدیریت ۳۷

 

جدول۲-۴ رابطه شیوه رهبری و ترکیبات ساخت تکلیف و ظرفیت پیرو ۵۱

 

جدول ۲- ۵ مدل هنجاری رهبری ۵۲

 

جدول ۲- ۶ جانشین های رهبری ۵۶

 

جدول ۲- ۷ ویژگی عوده رهبران کاریزماتیک ۶۱

 

جدول ۳-۱ امتیازبندی سوالات سبک رهبری دانشی و مؤلفه‌ های آن ۱۱۸

 

جدول ۳-۲ امتیازبندی سوالات میزان به کارگیری سیستم های اطلاعات منابع انسانی و مؤلفه‌ های آن ۱۱۹

 

جدول ۴-۱ توزیع فراوانی وضعیت جنسیتآزمودنی ها ۱۲۳

 

جدول ۴-۲ توزیع فراوانی وضعیت تاهل آزمودنی ها ۱۲۴

 

جدول ۴-۳ توزیع فراوانی وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها ۱۲۵

 

جدول ۴-۴ توزیع فراوانی وضعیت سابقه خدمت آزمودنی ها ۱۲۶

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...