است)

 

فهرست مطالب

 

چکیده   و

 

کلیـــات   2

 

1-کلیات   3

 

مقدمه   3

 

یادگیری سازمانی به عنوان تعیین کننده قابلیت های متمایز فنی   3

 

یادگیری سازمانی به عنوان تعیین کننده عملکرد سازمانی ادراک شده   4

 

قابلیت های متمایز فنی به عنوان تعیین کننده های عملکرد سازمانی ادراک شده   4

 

فن آوری اطلاعات واهمیت آن برای توسعه قابلیت های متمایز فنی   5

 

فن آوری اطلاعات و تاثیر آن بر روی عملکرد سازمانی ادراک شده   5

 

1-فصل اول .19

 

1-2 بیان مساله پژوهشی   5

 

1-3- اهمیت و ضرورت انجام تحقیق   6

 

1-4- اهداف اساسی تحقیق   7

 

1-5- فرضیه‌های تحقیق   8

 

1-6تعریف واژگان عملیاتی:   8

 

1-1-6فن آوری اطلاعات   8

 

1-2-6 یادگیری سازمانی 9

 

1-3-6قابلیتهای متمایز فنی 9

 

1-4-6 عملکرد ادراک شده 9

 

1-7 مباحث فصول آینده   9

 

2- فصل دوم .24

 

2-1- مقدمه   12

 

2-2- شرکت‌های کوچک و متوسط   12

 

2-2-1 تعریف شرکت‌های کوچک و متوسط   12

 

2-2-2- اهمیت و نقش شرکت‌های کوچک و متوسط   14

 

2-2-3- مشکلات شرکت‌های کوچک و متوسط   16

 

2-2-4- تعریف شرکت‌های کوچک و متوسط در پژوهش حاضر   17

 

2-3 یادگیری سازمانی   18

 

یادگیری تحت محدودیتهای اعتقادی   20

 

2-4 سازمان یادگیرنده   22

 

2-5 موانع یادگیری   26

 

2-6- مفهوم قابلیت یادگیری سازمانی   30

 

2-7- تحقیقات مرتبط با قابلیت یادگیری سازمانی قبل از سال 2000 میلادی   34

 

2-7-1 تحقیقات استیتا   34

 

2-7-2 تحقیقات سنگه   35

 

2-7-3 تحقیقات گاروین   36

 

2-7-4  تحقیقات نوناکا و تاکوچی   37

 

2-7-5 تحقیقات نویس و همکاران   37

 

2-7-6 تحقیقات اسلاتر و نارور   42

 

2-8- تحقیقات مرتبط با قابلیت یادگیری پس از سال2000 میلادی   43

 

2-8-1 تحقیقات اینگلگارد و همکاران   43

 

2-8-1-1 خلق دانش   44

 

2-8-1-2 قابلیت یادگیری و تحقیق عملکرد   45

 

2-8-1-3 تخمین قابلیت یادگیری سازمانی   45

 

2-8-2 تحقیقات ویراواردنا   46

 

2-8-2-1 تئوری مزیت رقابتی وقابلیت یادگیری متمرکز بر بازار(ویرا واردنا2003):   47

 

2-8-2-2 قابلیت یادگیری متمرکز بر بازار   48

 

2-8-3 تحقیقات گاه و ریچاردز   48

 

2-8-3-1 پیشنهاداتی برای افزایش قابلیت یادگیری   50

 

2-8-4 تحقیقات  گومز و همکاران   52

 

2-8-5- تحقیقات چیوا و همکاران(2007)   54

 

2-9- قابلیت یادگیری سازمانی مرکب   56

 

2-10- عملکرد   57

 

2-10-1- تعریف مدیریت عملکرد   57

 

2-10-2- سیستم های ارزشیابی عملکرد سنتی   58

 

2-10-3- سیستم های ارزیابی عملکرد نوین   60

 

2-10-4- مقایسه دیدگاه های سنتی و نوین در ارزیابی عملکرد   60

 

2-10-5- مدلهای ارزیابی عملکرد   61

 

2-10-5-1- مدل سینک و تاتل   61

 

2-10-5-2- ماتریس عملکرد   62

 

2-10-5-3- هرم عملکرد   63

 

2-10-5-5- تحلیل ذینفعان   66

 

2-10-5-6- چارچوب مدوری و استیپل(2000)   67

 

2-11- تحقیقات انجام گرفته در زمینه ارتباط قابلیت یادگیری و عملکرد سازمان   68

 

2-12- قابلیت های متمایز 70

 

-2-12- 1پیشینه تئوریک   71

 

2-12- 2تعریف و ایجاد قابلیت  متمایز   72

 

-2-12- 3پیش بینی قابلیت متمایزآتی   72

 

2-13- فن آوری اطلاعات   73

 

-2-14- نقش فن اوری اطلاعات در صنعت   75

 

-2-15- برنامه ریزی منابع انسانی   76

 

2-16- استقرار سیستم برنامه ریزی منابع سازمان   77

 

2-17- مزایای پیاده سازی سیستم برنامه ریزی منابع انسانی   78

 

2-18- مدیریت زنجیره تامین   78

 

2-19 -فناوری اطلاعات و مدیریت زنجیره تامین   80

 

2-20- مدیریت ارتباطات مشتری 80

 

2-21-شرح سیستم مدیریت ارتباطات مشتری   81

 

2-21-1  اختصاصی کردن نیاز مشتری   81

 

2-21-2 امکان تماس با مشتری ازطریق وسیله موردعلاقه هرکدام   81

 

2-22 نگاهی به نقش فناوری اطلاعات درسازمانها   82

 

2-23استراتژی های فناوری اطلاعات در بخش صنایع و سازمانهای کشور(رفیعی و همکاران 1383)   82

 

فصــل سـوم   84

 

روش تحقیـق   84

 

3-1- مقدمه   85

 

3-2- نوع و روش تحقیق   85

 

3-3- تحقیقات علمی‌بر اساس هدف   85

 

3-4- تحقیقات علمی‌بر اساس ماهیت و روش   85

 

3-5- جامعه آماری   86

 

3-6- نحوه انتخاب نمونه و حجم نمونه   86

 

3-6-1حجم نمونه:   88

 

3-6-2روشهای نمونه گیری:   88

 

3-7روش گردآوری داده ها   89

 

3-8- ابزار گردآوری اطلاعات   91

 

3-9- متغیرهای پژوهش   95

 

3-10- پایایی و روائی پرسش نامه   96

 

3-10-1- روایی پرسش نامه   97

 

3-10-2- پایایی پرسش نامه   97

 

3-11- روش و ابزار تجزیه و تحلیل داده‌ها   98

 

3-12بیان مساله پژوهشی   98

 

3-13هدف اساسی تحقیق   99

 

3-15فرضیه‌های تحقیق   99

 

3-16- خلاصه فصل   100

 

4-فصل چهارم129

 

4-1مقدمه   102

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...