۱-۵- فرضیه های تحقیق ۸
۱-۶- روش اجرای تحقیق: ۸
۱-۷- متغیرهای پژوهش و تعریف نظری و عملیاتی آنها ۹
۱-۷-۱- تعریف عملیاتی متغیرها: ۹
۱-۷-۲- متغیر وابسته تحقیق: ۹
۱-۷-۳- متغیر های تعدیل گر: ۱۰
۱-۷-۴- متغیر های مستقل: ۱۰
۱٫مدیریت روابط با مشتریان(CRM): 11
۱-۸- مدل مفهومی پژوهش ۱۲
۱-۹- قلمرو تحقیق ۱۲
۲- مروری بر تحقیقات انجام شده ۱۴
۲-۱- مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 15
۲-۱-۱- تاریخچه مدیریت ارتباط با مشتری(CRM) 15
۲-۱-۲- ضرورت مدیریت ارتباط با مشتری ۱۵
۲-۱-۳- دلایل حرکت سازمان ها به سوی مدیریت ارتباط با مشتری ۱۶
۲-۱-۴- تشریح ابعاد مختلف تعریفی و ویژگی های مدیریت ارتباط با مشتری ۱۸
۲-۱-۵- مزایای مدیریت ارتباط با مشتری ۱۹
۲-۱-۶- اهداف مدیریت ارتباط با مشتری ۲۰
۲-۱-۷- چشم انداز مدیریت ارتباط با مشتری ۲۱
۲-۱-۸- عناصر اصلی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۲
۲-۱-۹- مراحل اجرای مدیریت ارتباط با مشتری ۲۳
۲-۱-۱۰- چالش های اجرایی مدیریت ارتباط با مشتری ۲۵
۲-۱-۱۱- روندهای ارتباط با مشتریان ۲۶
۲-۱-۱۲- بازاریابی مبتنی بر مدیریت ارتباطی با مشتری ۲۸
۲-۱-۱۳- انواع فن آوری مدیریت ارتباط با مشتری ۳۱
۲-۱-۱۴- خدمات مشتری و مدیریت ارتباط با مشتری عملیاتی ۳۵
۲-۱-۱۵- مدیریت ارتباط با مشتری تحلیلی ۳۷
۲-۱-۱۶- مدیریت ارتباط با با مشتری تعاملی ۳۸
۲-۲- مدیریت دانش ۳۹
۲-۲-۱- داده:………….. ۳۹
۲-۲-۲- اطلاعات:.. ۳۹
۲-۲-۳- دانش:……….. ۳۹
۲-۲-۴- عوامل مؤثر در توفیق دانش ۴۰
۲-۲-۵- هویت،دانش،اعتماد و روابط اجتماعی ۴۱
۲-۲-۶- تقسیم بندی دانش سازمان ۴۱
۲-۲-۷- اندازه گیری دارایی دانش ۴۲
۲-۲-۸- دانش و مدیریت استراتژیک ۴۳
۲-۲-۹- پیشینه مدیریت دانش ۴۴
۲-۲-۱۰- سیر تکاملی مدیریت دانش ۴۴
۲-۲-۱۱- تعاریف مدیریت دانش ۴۵
۲-۲-۱۲- اهمیت و ضروریت مدیریت دانش ۴۶
۲-۲-۱۳- اهمیت سازمان بر مبنای دانش ۴۶
۲-۲-۱۴مزیت های مدیریت دانش ۴۸
۲-۲-۱۵- نقش فن آوری اطلاعات در مدیریت دانش ۴۹
۲-۲-۱۶- روش های اجرای مدیریت دانش در سازمانها ۴۹
تأثیر بازاریابی اینترنتی بر عملکرد آن لاین شرکت ها- قسمت ۲