۵-۲-۸- نتیجه‌گیری از اولویت بندی استفاده اعضای هیأت علمی از دیگر رسانه‌های اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش ۱۱۵
۵-۳- پیشنهادها ۱۱۶
۵-۳-۱- پیشنهادهای تحقیق ۱۱۶
۵-۳-۲- مدل پیشنهادی تحقیق ۱۱۸
۵-۳-۳- پیشنهادهایی برای تحقیقات آتی ۱۱۹
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

پیوست ها
پیوست الف: پرسشنامه
پیوست ب: معرفی دانشگاه تهران و دانشگاه علم و فرهنگ
پیوست ج: خروجی‌های نرم‌افزار spss
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۳-۱- ارزش‌دهی طیف لیکرت در پرسشنامه عملکرد ۷۷
جدول۳-۲- ارزش‌دهی طیف لیکرت در پرسشنامه شبکه‌های اجتماعی علمی و پژوهشی ۷۷
جدول۳-۳- چگونگی تخصیص سوالات پرسشنامه عملکرد به مؤلفه های عملکرد ۷۷
جدول۳-۴-چگونگی تخصیص سوالات پرسشنامه شبکه‌های اجتماعی به مؤلفه های شبکه‌های اجتماعی علمی و پژوهشی مجازی ۷۸
جدول ۳-۵- مقادیر آلفای کرونباخ برای شاخصهای پژوهش ۸۰
جدول ۴- ۱- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر دانشگاه ۸۳
جدول ۴- ۲- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر جنسیت ۸۴
جدول ۴- ۳- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر سن ۸۵
جدول ۴- ۴- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر تحصیلات ۸۶
جدول ۴- ۵- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر سابقه تدریس ۸۷
جدول ۴- ۶- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر مرتبه ۸۸
جدول ۴- ۷- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر دانشکده ۸۸
جدول ۴- ۸- توزیع فراوانی افراد پاسخ‌دهنده از نظر گروه آموزشی ۸۹
جدول ۴-۹- مقادیر شاخص‌های توصیفی در خصوص شاخص عملکرد(۳۱۳n=) 91
جدول ۴-۱۰- مقادیر شاخص‌های توصیفی در خصوص متغیر بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی ۹۲
جدول ۴-۱۱- نتایج آزمون کولموگروف اسمیرنوف متغیرهای پژوهش ۹۴
جدول۴-۱۲- نحوه داوری میزان عددی ضریب همبستگی ۹۵
جدول۴-۱۳- نتایج آزمون همبستگی بین بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی و عملکرد ۹۵
جدول۴-۱۴- نتایج آزمون همبستگی بین بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی و عملکرد آموزشی ۹۷
جدول۴-۱۵- نتایج آزمون همبستگی بین بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی و عملکرد پژوهشی ۹۸
جدول۴-۱۶- نتایج آزمون همبستگی بین بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی و عملکرد خدماتی ۹۹
جدول ۴-۱۷- نتایج آزمون t مستقل در ارتباط با متغیرهای پژوهش با توجه به جنسیت ۱۰۱
جدول۴-۱۸- نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مقایسه عملکرد با توجه به سن ۱۰۲
جدول۴-۱۹- نتایج آزمون تعقیبی دانکن برای مقایسه عملکرد بین گروه های سنی ۱۰۳
جدول ۴-۲۰- نتایج آزمون تحلیل واریانس یک طرفه در مقایسه بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی با توجه به سن ۱۰۴
جدول ۴-۲۱- نتایج آزمون تعقیبی دانکن برای مقایسه بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی مجازی بین گروه های سنی ۱۰۴
جدول ۴-۲۲- نتایج آزمون t مستقل در ارتباط با متغیرهای پژوهش با توجه به سطح تحصیلات ۱۰۵
جدول۴-۲۳- نتایج آزمون فریدمن برای اولویت‌بندی استفاده از دیگر رسانه‌های اجتماعی در امر تحقیق و پژوهش ۱۰۷
جدول۴-۲۴- نتایج آزمون فریدمن برای اولویت‌بندی پر کاربردترین شبکه‌های اجتماعی علمی و پژوهشی ۱۰۸
فهرست اشکال
عنوان صفحه
شکل ۲-۱- فناوری‌های مرتبط با رسانه‌های اجتماعی ۱۹
شکل ۲-۲- چرخه ارتباطی و تحقیقاتی بسته، سنتی ۳۲
شکل ۲-۳- چرخه ارتباطی و تحقیقاتی باز، جدید ۳۲
شکل ۲-۴- روند تکامل خدمات اینترنتی برای محققان ۳۴

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...