۲۵۵/۰
۲۰۲/۰
۲۲۱/۰
آزمون دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن
جدول ۴-۲۹٫ نتیجه ی آزمون ضریب همبستگی بین دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن برای پایه ی چهارم ، پنجم و ششم مدارس غیرانتفاعی
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
پایه ششم
پایه پنجم
پایه چهارم
۱۷۸/۰
۱۶۹/۰
۱۴۲/۰
آزمون دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن
با توجه به جدول (۴-۲۸) که نتیجه ی آزمون فرضیه ی چهارم برای پایه ی چهارممدارس دولتی را نشان می دهد ، می توان گفت : از آنجایی که مقدار سطح معنی داری برای این آزمون کمتر از ۵ درصد می باشد ( sig = 0.002) ، بنابراین بین دو متغیر دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن رابطه معنی داری وجود دارد.
با توجه به جدول (۴-۲۹) که نتیجه ی آزمون فرضیه ی چهارم برای پایه ی چهارم مدارس غیردولتی را نشان می دهد ، می توان گفت : از آنجایی که مقدار سطح معنی داری برای این آزمون کمتر از ۵ درصد می باشد ( sig = 0.044) ، بنابراین بین دو متغیر دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن رابطه معنی داری وجود دارد.
با توجه به جدول (۴-۲۸) که نتیجه ی آزمون فرضیه ی چهارم برای پایه ی پنجم مدارس دولتی را نشان می دهد ، می توان گفت : از آنجایی که مقدار سطح معنی داری برای این آزمون کمتر از ۵ درصد می باشد ( sig = 0.004) ، بنابراین بین دو متغیر دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن رابطه معنی داری وجود دارد.
با توجه به جدول (۴-۲۹) که نتیجه ی آزمون فرضیه ی چهارم برای پایه ی پنجم مدارس غیرانتفاعی را نشان می دهد ، می توان گفت : از آنجایی که مقدار سطح معنی داری برای این آزمون کمتر از ۵ درصد می باشد ( sig = 0.017) ، بنابراین بین دو متغیر دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن رابطه معنی داری وجود دارد.
با توجه به جدول (۴-۲۸) که نتیجه ی آزمون فرضیه ی چهارم برای پایه ی ششم مدارس دولتی را نشان می دهد ، می توان گفت : از آنجایی که مقدار سطح معنی داری برای این آزمون کمتر از ۵ درصد می باشد ( sig = 0.000) ، بنابراین بین دو متغیر دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن رابطه معنی داری وجود دارد.
با توجه به جدول (۴-۲۹) که نتیجه ی آزمون فرضیه ی چهارم برای پایه ی ششممدارس غیرانتفاعی را نشان می دهد ، می توان گفت : از آنجایی که مقدار سطح معنی داری برای این آزمون کمتر از ۵ درصد می باشد ( sig = 0.012) ، بنابراین بین دو متغیر دوی ۵۴۰ متر و ترکیب توده ی بدن رابطه معنی داری وجود دارد.
۴-۶-۵- فرضیه ی پنجم
H0 :بین رکورد های حاصل از آزمون لک لک ( تعادل ) دانش آموزان دختربا ترکیب بدن آنها رابطه معنی داری وجود ندارد.
H1 :بین رکورد های حاصل از آزمون لک لک ( تعادل ) دانش آموزان دختربا ترکیب بدن آنها رابطه معنی داری وجود دارد.
جدول ۴-۳۰٫ نتیجه ی آزمون ضریب همبستگی بین آزمون لک لک و ترکیب توده ی بدن برای پایه ی چهارم ، پنجم و ششم مدارس دولتی
پایه ششم
پایه پنجم
پایه چهارم
——-
——–
۰۳۷/۰
آزمون لک لک و ترکیب توده ی بدن