(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                           صفحه

 

چکیده 1

 

فصل اول: کلیات تحقیق

 

1-1) مقدمه: 3

 

1-2)مساله اصلی تحقیق 3

 

1-3)ضرورت انجام تحقیق 4

 

1-4) اهداف اساسی از انجام تحقیق 5

 

1-5)پیشینه‌های پژوهش 6

 

1-5-1)پژوهش‌های انجام گرفته در ایران 6

 

1-5-2)پژوهش‌های انجام گرفته در خارج از ایران 6

 

1-6) مدل مفهومی تحقیق 8

 

1-7)فرضیه‎‌های تحقیق 8

 

1-7-1)فرضیه اصلی 8

 

1-7-2)فرضیه‌‎‌های فرعی 8

 

1-8)روش تحقیق 8

 

1-9)روش‎‌های گردآوری اطلاعات 9

 

1-10) قلمرو تحقیق 9

 

1-10-1) قلمروموضوعی 9

 

1-10-2) قلمرو زمانی تحقیق 9

 

1-10-3) قلمرو مکانی تحقیق 9

 

1-11) تعاریف عملیاتی 9

 

 

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

 

2-1) مقدمه 12

 

2-2)هوش عاطفی 12

 

2-2-1) ریشه‌‎‌های تاریخی هوش عاطفی 12

 

2-2-2 )تعریف هوش عاطفی 13

 

2-2-3) هوش عاطفی و بهره هوشی 18

 

2-2-4)آموزش هوش عاطفی 20

 

2-2-5 )هوش عاطفی در محیط کار 21

 

2-3)هوش فرهنگی 24

 

2-3-1)هوش فرهنگی و شخصیت 28

 

2-3-2) ارتباط هوش فرهنگی و موفقیت مهاجرین 31

 

2-3-3) هوش فرهنگی و تجربه بین المللی 31

 

2-4)هوش هیجانی 32

 

2-4-1) تعریف نظری هوش 34

 

2-4-2)تعریف هیجان 34

 

2-4-3)تعریف هوش هیجانی 35

 

2-4-4) اهمیت هوش هیجانی: 36

 

2-4-5)تئوری (مدل)‌های هوش هیجانی 37

 

2-4-5-1)رابرت استرنبرگ: 37

 

2-4-5-2)دیدگاه گاردنر در هوش شناختی و غیر شناختی: 37

 

2-4-5-3)کفایت‌های هیجانی کارولین سارنی 38

 

2-3-5-4)دیدگاه کوپر در هوش هیجانی: 38

 

2-4-5-5)دیدگاه توانایی مایر، سالووی و کارسو: 38

 

2-4-5-6)دیدگاه بار-آن در هوش هیجانی (مدل شخصیتی هوش اجتماعی و هیجانی): 40

 

2-4-5-6-1)مؤلفه‌های بین فردی 41

 

2-4-5-6-2)مؤلفه سازگاری (تطابق) 42

 

2-4-5-6-3)مؤلفه خلق و خوی عمومی یا کلی 42

 

2-4-5-6-4)مؤلفه‌های مدیریت استرس و تنش (مدیریت تنیدگی) 42

 

2-4-5-7)دیدگاه دانیل گلمن در هوش هیجانی: 43

 

2-4-5-8)مقایسه رویکرد‌های بار-آن؛ پیتر، سالووی و دانیل گلمن نسبت به هوش هیجانی 50

 

2-4-5-9)الگوی ترکیبی (چارچوب نظری ترکیبی): 51

 

2-5)هوش معنوی 51

 

2-5-1)هوش معنوی و هوش احساسی 54

 

2-5-2) هوش معنوی به عنوان یک هوش مجزا از هوش‌‎‌های عمومی 55

 

2-5-3)جنبه‌‎‌های معنویت که معیار‎‌هایی را برای هوش بدست می‌دهد 56

 

2-5-4)ویژگی‎‌های منحصر به فرد هوش معنوی 57

 

2-5-5)مفهوم سازی هوش معنوی 59

 

2-5-6)اندازه‌گیری هوش معنوی 61

 

2-6) توانمندسازی 63

 

2-6-1)تعاریف توانمندسازی 63

 

2-6-2)دلایل توانمند سازی 65

 

2-6-2-1)افزایش رقابت 66

 

2-6-2-2)TQM به عنوان یکی از عناصر توانمندسازی 66

 

2-6-2-3)تقاضا برای کیفیت بالاتر 66

 

2-6-2-4)کارکنان 67

 

2-6-3)بک مدیریت و توانمندسازی 67

 

2-6-3-1)دلایل عدم تمایل مدیران به توانمند سازی 68

 

2-6-3-2)نقش رهبری تسهیل کننده در ایجاد توانمندسازی 68

 

2-6-3-3)شیوه رهبری مدیران و توانمند سازی کارکنان با بهره گرفتن از مدل رهبری وضعی 70

 

2-6-4)ابعاد توانمند سازی 72

 

2-6-4-1)احساس خود سامانی 72

 

2-6-4-2)احساس شایستی (خود اثر بخشی) 72

 

2-6-4-3)تأثیریا پذیرفتن شخصی نتیجه 73

 

2-6-4-4)معنی‌دار بودن 74

 

2-6-4-5 )اعتماد 74

 

2-6-5)سطوح توانمند سازی 75

 

2-6-5-1)سطح 1 : کار 75

 

2-6-5- 2)سطح 2: محل کار 75

 

2-6-5-3)سطح 3 واحد 76

 

2-6-5-4)سطح 4 : سازمان 76

 

2-6-6)فنون توانمند سازی 76

 

2-6-6-1)پارادایم مدیریت 77

 

2-6-6-2)ارزیابیهای توسعه 78

 

2-6-6-3) تبادل شغلی 78

 

2-6-6-4)به اشتراک گذاشتن اطلاعات 79

 

2-6-6-5)قهرمانان توانمند سازی 79

 

2-6-6-6)تفویض اختیار 79

 

2-6-7)مدل سازمانی بکارگیری توانمندسازی 80

 

2-6-8)رویکرد‎‌ها و مدل‎‌های توانمندسازی 83

 

2-6-8-1) رویکرد ارتباطی 83

 

2-6-8-1-1) مدل فورد و فوتلر 84

 

2-6-8-1-2)مدل مک لاگان و نل 86

 

2-6-8-1-3)مدل دل باون و لاولر 86

 

2-6-8-2)رویکرد انگیزشی 87

 

2-6-8-2-1) مدل کانگر و کاننگو 89

 

2-6-8-2-2)مدل آلفرد باندورا 90

 

2-6-8-2-3) مدل بلانچارد، زیگارمی‌و زیگارمی 90

 

2-6-8-3)رویکرد شناختی 92

 

2-6-8-3-1)مدل توماس و ولتهوس 94

 

2-6-8-3-2)مدل اسپریتزر 96

 

2-7)پیشینه تحقیقات انجام گرفته 98

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...