فصل چهارم ۸۷
۴-۱- مقدمه ۸۸
۴-۲- یافته های مرحله ی اول پژوهش ۸۸
۴-۲-۱- انتخاب مستندات ۸۹
۴-۲-۲- تحلیل داده ها ۹۰
۴-۲-۳- فن یادداشت برداری ۹۲
۴-۲-۴- کد گذاری باز ۹۳
۴-۲-۵- گسترش مفاهیم ۹۹
۴-۲-۶- کد گذاری محوری ۱۰۳
۴-۲-۷- تحلیل داده ها – طبقه ها ۱۰۸
۴-۲-۷-۱- طبقه کلان اول: آمادگی الکترونیکی سازمان ارائه دهنده خدمت ۱۰۹
۴-۲-۷-۲- طبقه کلان دوم : آمادگی الکترونیکی جامعه هدف ۱۱۲
۴-۳- یافته های مرحله دوم پژوهش ۱۱۵
۴-۳-۱- تحلیل پرسشنامه ها ۱۱۵
۴-۳-۱-۱- رتبه بندی معیارها ۱۱۶
۴-۳-۱-۲- رتبه بندی زیر معیارها بر اساس « آمادگی الکترونیکی جامعه هدف » ۱۱۶
۴-۳-۱-۳- رتبه بندی زیر معیارها بر اساس معیار « بعد آمادگی سازمان ارئه دهنده خدمت » ۱۱۷
۴-۳-۱-۴- رتبه بندی زیر معیارها بر اساس معیار « استراتژی ها و سیاست های فناوری اطلاعات » ۱۱۹
۴-۳-۱-۵- رتبه بندی زیر معیارها بر اساس معیار « شبکه ارائه خدمت » ۱۲۰
۴-۳-۱-۶- رتبه بندی زیر معیارهابر اساس معیار « زیر ساخت شبکه فناوری اطلاعات » ۱۲۱
۴-۳-۱-۷- رتبه بندی زیر معیارهابر اساس معیار « فرهنگ، رشد و یادگیری منابع انسانی » ۱۲۲
۴-۳-۱-۸- رتبه بندی زیر معیارهابر اساس معیار «دسترسی جامعه هدف به خدمات الکترونیکی» ۱۲۳
۴-۳-۱-۹- رتبه بندی زیر معیارهابر اساس معیار « پذیرش خدمات الکترونیک سازمان توسط جامعه هدف » ۱۲۴
۴-۳-۱-۱۰- رتبه بندی زیر معیارهابر اساس معیار « پذیرش خدمات الکترونیک سازمان توسط جامعه هدف » ۱۲۵
۴-۳-۱-۱۱- رتبه بندی زیر معیارهابر اساس معیار « رضایت جامعه هدف از خدمات الکترونیکی » ۱۲۶
۴-۴- یافته های مرحله سوم پژوهش ۱۲۷
۴-۴-۱- تحلیل توصیفی(جمعیت شناختی) ۱۲۸
۴-۴-۱-۱- بررسی سطح تحصیلات خبرگان ۱۲۸
۴-۴-۲- بررسی وضعیت موجود آمادگی الکترونیکی سازمان ارائه دهنده خدمت ۱۲۹
۴-۴-۳- بررسی وضعیت موجود آمادگی الکترونیکی جامعه هدف ۱۳۲
فصل پنجم ۱۳۷
۵-۱- مقدمه ۱۳۸
۵-۲- یافته های تحقیق در پاسخ به سوالات تحقیق ۱۳۸
۵-۳- پیشنهادات برای سازمان (نوآوری) ۱۴۰
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۵-۴- پیشنهادات برای تحقیقات آینده ۱۴۰
مراجع ۱۴۱
پیوستها ۱۴۷
پیوست (الف) ۱۴۸
پیوست (ب) ۱۵۴
فهرست اشکال
شکل (۲-۱) : مدل PERM | ۴۲ |
شکل (۳-۱) : چارچوب کلی تحقیق |