فهرست مطالب

 

عنوان صفحه

 

فصل اول (کلیات)

 

1-1- مقدمه

 

1-2- بیان مسئله

 

1-3- اهمیت و ضرورت

 

1-4- اهداف پژوهش.

 

1-4-1- هدف اصلی

 

1-4-2- اهداف فرعی

 

1-5- سؤالات تحقیق.

 

1-6- فرضیه‏های تحقیق

 

1-6- فرضیه اصلی

 

1-6-2- فرضیه های فرعی

 

1-7- تعریف واژه‏ها و اصطلاحات فنی و تخصصی (به صورت مفهومی و عملیاتی).

 

1-7-1- تعاریف مفهومی.

 

1-7-2- تعریف عملیاتی.

 

 

 

فصل دوم (مبانی نظری پژوهش)

 

 

 

2-1- مقدمه.

 

2-1-1- توانمندسازی

 

2-1-1-1- تعریف توانمندسازی.

 

2-1-1-2- سیر تاریخی مطالعه توانمندسازی

 

2-1-1-3- سیر تکاملی سبک مدیریت

 

2-1-1-4- مراحل توانمندسازی.

 

2-1-1-5- گام های توانمندسازی.

 

2-1-1-6- سطوح توانمندسازی

 

2-1-1-8- اصول توانمندسازی

 

2-1-1-9- مدل های توانمندسازی.

 

2-1-1-10- پارادایم‌های توانمندسازی

 

2-1-1-11- رویکردهای توانمندسازی .

 

2-1-1-12- ابعاد توانمندسازی

 

2-1-1-13- برنامه‌های توانمندسازی

 

2-1-1-14- سازه‌های اثربخش در توان‌افزایی کارکنان .

 

2-1-1-15- راهبردهای مدیریتی در توانمندسازی کارکنان  

 

2-1-1-16- عوامل سازمانی ـ سیستمی مؤثر بر توانمندسازی    

 

2-1-1-17- نشانه‌های محیط‌های غیرتوانمند

 

2-1-1-18- ویژگی‌های سازمان توانمند

 

2-1-1-19- مزایای توانمندسازی برای سازمان

 

2-1-1-20- هزینه‌های توانمندسازی

 

2-1-2-جوتیمی.

 

2-1-2-1-تعریف تیم .

 

2-1-2-2-تیم سازی.

 

2-1-2-3-اهدف تیم سازی

 

2-1-2-4-انواع تیم

 

2-1-2-4-1-تیم حل کننده مسأله.

 

2-1-2-4-2-تیم های خود گردان

 

2-1-2-4-3-تیم های متخصص ( تیم های چندوظیفه ای)

 

2-1-2-5-گروه های کاری و تیم های کاری:

 

2-1-2-6-تفاوت تیم با گروه

 

2-1-2-7-اندازه تیم

 

2-1-2-8-مراحل شکل گیری تیم.

 

2-1-2-9- نقش های تیم.

 

2-1-2-10- روش های پرورانیدن افراد برای عضویت در تیم

 

2-1-2-11-عوامل حیاتی موفقیت تیم

 

2-1-2-12-ویژگی های تیم.

 

2-1-2-13-ویژگی تیم های مؤثر :

 

2-1-2-14-چگونه می توان عضو موثری از یک تیم بود؟.

 

2-1-2-15-پنج دشمن کار تیمی.

 

2-1-2-16-موانع کار تیمی .

 

2-1-2-17-ابعاد تیم.

 

2-1-3-اشتراک دانش

 

2-1-3-1-مفهوم دانش.

 

2-1-3-2-انواع دانش.

 

2-1-3-3-سلسله مراتب کارکردی دانش.

 

2-1-3-4-خصوصیات دانش.

 

2-1-3-5-فنون فراهم آوردن دانش

 

2-1-3-6-ویژگی های دانش سازمانی.

 

2-1-3-7-مدیریت دانش

 

2-1-3-8-اهداف مدیریت دانش

 

2-1-3-9-موانع ایجاد مدیریت دانش از دیدگاه داونپورت  

 

2-1-3-10-جلوگیری از موانع ایجاد و کاربرد مدیریت دانش و خلق دانش جدید.

 

2-1-3-11-تعریف اشتراک دانش

 

2-1-3-12-عوامل مؤثر بر اشتراک دانش در سازمانها .

 

2-1-3-12-1-عوامل فردی مؤثر بر اشتراک دانش

 

2-1-3-12-2-عوامل سازمانی مؤثر برای شرکت در فعالیت های اشتراک دانش

 

2-1-3-13-موانع و عوامل بازدارنده اشتراک دانش.

 

2-1-3-13-1-موانع مربوط به نیروی انسانی در فرایند اشتراک دانش

 

2-1-3-13-2-موانع مربوط به سازمان در فرایند اشتراک دانش  

 

2-1-3-13-3-موانع مربوط به فناوری در فرایند اشتراک دانش  

 

2-1-3-14-الگوی تبدیل دانش نانوکا و تاکوچی

 

2-2-پیشینه تحقیق.

 

2-2-1-تحقیقات داخلی

 

2-2-2-تحقیقات خارجی

 

 

 

فصل سوم (روش شناسی پژوهش)

 

 

 

3-1- مقدمه.

 

3-2- روش شناسی تحقیق.

 

3-3- ابزار گردآوری داده‏ها

 

3-4- ویژگی فنی ابزارِ تحقیق (پایایی و روایی)

 

3-5- جامعه آماری، روش نمونه‏گیری و حجم نمونه .

 

3-6- روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

 

فصل چهارم (یافته­ های پژوهش)

 

 

 

4- یافته­ های تحقیق

 

4-1- مقدمه.

 

4-2- یافته­ های توصیفی پژوهش.

 

4-2-1- جنسیت.

 

4-2- 2- سابقه خدمت.

 

4-2- 3- تحصیلات

 

4-2- 4- سن

 

4-2- 5- وضعیت تأهل.

 

4-2- 6- وضعیت استخدامی.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...