۲-۱-۱۰ فرایند استقرار دولت الکترونیک………………………………………………………………………………………………..۲۴
۲-۱-۱۱ نقش دولت الکترونیک در بهره وری…………………………………………………………………………………………..۲۵
بخش دوم: پاسخگویی………………………………………………………………………………………………………………………….۲۷
۲-۲-۱- مقدمه……………………………………………………………………………………………………………………………………۲۷
۲-۲-۲- تعاریف پاسخگویی…………………………………………………………………………………………………………………۲۷
۲-۲-۳- مفهوم پاسخگویی……………………………………………………………………………………………………………………۲۹
۲-۲-۴- معنی پاسخگویی…………………………………………………………………………………………………………………….۲۹
۲-۲-۵- تاریخچه پاسخگویی در اداره امور عمومی………………………………………………………………………………….۲۹
۲-۲-۶- عوامل قابل سنجش در پاسخگویی…………………………………………………………………………………………….۳۱
۲-۲-۷- پاسخگویی در سازمانها……………………………………………………………………………………………………………۳۲
۲-۲-۸- ضرورت و اهمیت پاسخگویی مدیران در سازمانها……………………………………………………………………….۳۵
۲-۲-۹- مراحل طراحی مدل فرایند پاسخگویی……………………………………………………………………………………….۳۶
۲-۱-۱۰- انواع و سطوح پاسخگویی…………………………………………………………………………………………………….۳۷
۲-۲-۱۱- کارکرد ها و پیامد های پاسخ گویی عمومی………………………………………………………………………………۴۰
۲-۲-۱۲- موانع پاسخگویی مدیران در سازمانها……………………………………………………………………………………….۴۲
بخش سوم: سابقه تحقیقات و مطالعات انجام گرفته…………………………………………………………………………………..۴۳
۲-۳-۱-تحقیقات انجام گرفته در داخل کشور…………………………………………………………………………………………۴۳
۲-۳-۲- تحقیقات انجام گرفته در خارج از کشورError! Bookmark not defined.45
فصل سوم روش شناسی تحقیق…………………………………………………………………………………………………………….۴۷
۳-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۴۸
۳-۲- روش تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………..۴۹
۳-۳- جامعه آماری تحقیق:…………………………………………………………………………………………………………………..۴۹
۳-۴- نمونه آماری و تعیین حجم نمونه:…………………………………………………………………………………………………۴۹
۳-۵- ابزارهای جمع آوری داده های تحقیق……………………………………………………………………………………………۵۰
۳- ۶- مقیاس های پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………..۵۱
۳-۷- روایی و پایایی ابزار اندازه گیری تحقیق………………………………………………………………………………………..۵۲
۳-۸- روش تجزیه و تحلیل داده ها………………………………………………………………………………………………………۵۴
فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده های آماری………………………………………………………………………………………….۵۵
۴-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۵۶
۴-۲- بخش اول توصیف آماری جمعیت نمونه……………………………………………………………………………………….۵۷
۴-۳- بخش دوم :تجزیه و تحلیل استنباطی داده های آماری(آزمون آماری فرضیه های تحقیق) ……………………….۶۱
فصل پنجم نتیجه گیری و پیشنهاد ها………………………………………………………………………………………………………۶۲
۵-۱- مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۴
۵-۲- بحث و نتیجه گیری .75
۵-۲-۱- نتیجه گیری توصیف آماری ویژگی های آزمودنی ……………………………………………………………………..۷۵
۵-۲-۲- نتایج تجزیه وتحلیل استنباطی داده های آماری …………………………………………………………………………۷۵
۵-۳- پیشنهادها…………………………………………………………………………………………………………………………………۷۶
۵-۳- پیشنهادهایی در راستای نتایج تحقیق ……………………………………………………………………………………………۷۶
۵-۳- پیشنهادهایی برای محققان آتی ……………………………………………………………………………………………………۷۷
۵-۴- محدودیتهای تحقیق………………………………………………………………………………………………………………..۷۷
منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۸
منابع فارسی………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۹
منابع لاتین ………………………………………………………………………………………………………………………………………..۸۱
پیوستها…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۸۳
فهرست جداول
دانلود مقالات و پایان نامه ها با موضوع بررسی تأثیر بکارگیری دولت الکترونیک بر ارتقاء پاسخگویی در ادارات دولتی ...