(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1 مقدمه 1
1-2 بیان مسأله .3
1-3 اهمیت و ضرورت تحقیق5
1- 4 اهدا ف تحقیق6
1-4-1 هدف کلی.6
1-4-2 هدف های جزئی.6
1-5 مدل مفهومی تحقیق7
1-6 فرضیات تحقیق.8
1-6-1 فرضیه اهم8
1-6-2 فرضیات اخص8
1-7 محدودیتهای تحقیق 9
1-8 متغیرهای تحقیق . .10
1-8-1 مستقل10
1-8-2 وابسته.10
1-8-3 نامربوط یا ناخواسته .10
1- 9 قلمرو تحقیق10
1-9-1 قلمرو موضوعی .10
1-9-2 قلمرو زمانی 10
1-9-3 قلمرومکانی .10
1 -10 تاریخچه مدیریت .11
1-11مدیریت و مدیران .12
1-12 تعریف اصطلاحات و مفاهیم.13
فصل دوم: ادبیات و پیشینه تحقیق
2- 1مقدمه17
بخش اول: کارایی
2-2 مفهوم کارایی19
2-3 کارایی.19
2-4 اثربخشی و کارایی20
بخش دوم : اهمیت آموزش
2-5 آموزش .23
2-6 آموزش مدیران آموزشی24
2-7 آموزش از دیدگاه اسلام .24
2-8 مفهوم آموزش ضمن خدمت .25
2-9 آموزش ضمن خدمت کارکنان.27
2-10 تاریخچه آموزش ضمن خدمت29
2-11 سیمای آموزش ضمن خدمت بعد از انقلاب اسلامی31
2-12 اهداف آموزش ضمن خدمت32
2-13 دلایل و ضرورت آموزش ضمن خدمت34
2-14 اصول آموزش ضمن خدمت36
2-15 فرایند آموزش کارکنان37
2-15-1 تعیین نیازهای آموزشی37
2-15-2 تعیین اهداف آموزشی37
2-16 مدلهای گوناگون از مراحل و فرایندهای آموزش.38
2-17 انتخاب روش های آموزشی .43
2-18 شیوه های آموزش ضمن خدمت.44
2-19 یادگیری.47
2-20 اصول یادگیری49
2-20-1 راهنمایی50
2-20-2 بازخورد50
2-20-3 پاداش.50
2-20-4 انگیزش50
2-20-5 انتقال50
2-21 تاریخچه آموزشهای ضمن خدمت در آموزش و پرورش51
بخش سوم : مدیریت و مدیریت آموزشی
2-22 مدیریت 55
2-23 سوابق تاریخی مدیریت.56
2-24 سیر پیدایش مدیریت بعنوان یک علم 58
2-25 مدیریت آموزشی69
2-25-1 تعریف مدیریت آموزشی.69
2-25-2 ضرورت مدیریت آموزشی.70
2-25-3 اهداف مدیریت آموزشی.71
2-25-4 کارکردهای مدیریت آموزشی 72
2-24-5 ویژگیهای مدیر آموزشی72
2-26 نیایش نامه مدیر73
بخش چهارم : پیشینه تحقیق
2-27 پیشینه داخلی 75
2-28 پژوهشهای خارجی .80
فصل سوم: روش شناسی تحقیق
3-1مقدمه.84
3-2روش تحقیق85
3-3جامعه آماری تحقیق.86
3-4 نمونه آماری تحقیق و روش نمونه گیری.86
3-5 روش گردآوری اطلاعات87
3-6 روش آماری تجزیه و تحلیل داده ها .88
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1 مقدمه.89
4-2 توصیف داده ها.90
4-3 آزمون فرضیه ها.94
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهادها
5-1 مقدمه 99
5-2 نتایج تحقیق100
5-3 پیشنهادات.100
5-4 پیشنهادات.101
5-5 محدودیتها .101
5-5-1 محدودیت تحقیق 101
5-6 محدودیت محقق .102
5-7 پیشنهادات قابل تعمیم در خصوص آموزش های ضمن خدمتدر مجموعه های اداری102
منابع فارسی103
منابع لاتین105
پرسشنامه10
چکیده
امروزه آموزش های ضمن خدمت عوامل مؤثری در افزایش کارایی سازمان ها محسوب می شوند و در سازمان ها هرگونه کاهش کیفیت ، خدمات و تولید کالا را می توان با توجه به عوامل درونی سازمان ها بررسی نمود و نگاه آینده به طور گسترده ای به وسیله ی هنجارهای فرهنگی ، ارزش ها و اعتقادها تعیین می شود.
هدف این تحقیق بررسی تأثیردوره های آموزش حین خدمت بر کارایی و اثر بخشی مدیران مدارس راهنمایی شهرستان کاشان- سال تحصیلی 1393می باشد و جامعه ی آماری این پژوهش شامل تعداد 100مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشان بودند در این تحقیق برای استخراج حجم نمونه از جدول مورگان و کرجسبی استفاده شده است ، برای گردآوری داده ها در این پژوهش از پرسشنامه آموزش ضمن خدمت دارای پایایی 91% و پرسشنامه کارایی شغلی با پایایی 89 % استفاده شده است .
واژگان کلیدی : آموزش های ضمن خدمت ، کارایی، اثر بخشی
1-1 مقدمه