است)

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                           صفحه

 

چکیده 1

 

فصل اول: کلیات تحقیق

 

1-1- مقدمه. 3

 

1-2- بیان مسئله. 4

 

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 5

 

1-4- اهداف تحقیق 5

 

1-5- سوالات و فرضیه‌های تحقیق 5

 

1-5-1- سوالات تحقیق 5

 

1-5-2- فرضیه‌های تحقیق 6

 

1-5-2-1- فرضیه‌های اصلی 6

 

1-5-2-2- فرضیه‌های فرعی 6

 

1-6- قلمرو تحقیق 6

 

1-7- روش شناسی تحقیق 6

 

1-8- متغیرها و مفاهیم تحقیق 8

 

1-8-1- کیفیت زندگی کاری: 8

 

1-8-1-1- پرداخت منصفانه و کافی 8

 

1-8-1-2- تامین فرصت رشد و امنیت مداوم. 8

 

1-8-1-3- فضای کلی زندگی 9

 

1-8-2- دورکاری 9

 

1-8-2-1- حمایت و پشتیبانی 9

 

1-8-2-2- ارتباطات. 9

 

1-8-2-3- اعتماد. 9

 

1-8-3- فرسودگی شغلی 9

 

1-8-3-1- خستگی عاطفی 10

 

1-8-3-2- عملکرد شخصی 10

 

1-8-3-3- مسخ شخصیت. 10

 

1-8-3-4- درگیری 10

 

1-8-4- عملکرد سازمانی 10

 

1-8-4-1- توانایی 10

 

1-8-4-2- وضوح 10

 

1-8-4-3- کمک. 10

 

1-8-4-4- مشوق 11

 

1-8-4-5- ارزیابی 11

 

1-8-4-6- اعتبار. 11

 

1-8-4-7- محیط 11

 

فصل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقیق

 

2-1- مدیریت عملکرد. 13

 

2-1-1- مبانی نظری مدیریت عملکرد. 13

 

2-1-2- عوامل تاثیرگذار در اجرا و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد. 14

 

2-1-3- اصول مدیریت عملکرد. 15

 

2-1-4- مزایای مدیریت عملکرد. 16

 

2-1-5- معایب مدیریت عملکرد. 17

 

2-1-6- چالش‌های مدیریت عملکرد. 18

 

2-2- ارزیابی عملکرد. 20

 

2-2-1- تعاریف. 20

 

2-2-2- دیدگاه‌ها 21

 

2-2-3- ضرورت و اهمیت ارزیابی عملکرد. 22

 

2-2-4- فرایند ارزیابی عملکرد. 22

 

2-2-4-1- تدوین شاخصها 22

 

2-2-5- معیارهای ارزیابی عملکرد. 23

 

2-2-6- هدف نهایی از ارزیابی عملکرد. 25

 

2-3- دورکاری 26

 

2-3-1- تعریف. 26

 

2-3-2- دورکار کیست؟. 27

 

2-3-3- مهمترین پیش نیازهای پیاده سازی و اجرای برنامه‌های دورکاری 27

 

2-3-3-1- حمایت و پشتیبانی 28

 

2-3-3-2- ارتباطات. 28

 

2-3-3-3- اعتماد. 29

 

2-3-4- مزایای دورکاری 29

 

2-3-4-1- صرفه جویی در هزینه‌ها 29

 

2-3-4-2- افزایش بهره وری 30

 

2-3-4-3- تقویت انگیزه 30

 

2-3-4-4- توسعه مهارت به صورت خودآموزی 30

 

2-3-4-5- انعطاف پذیری 31

 

2-3-4-6- بهبود ارائه خدمات به مشنریان. 32

 

2-3-4-7- کاهش زمان تردد و هزینه‌های آن برای سازمان. 32

 

2-3-4-8- ایجاد فرصت‌هایی برای بهبود کار. 32

 

2-3-4-9- کاهش اخلال در زندگی 32

 

2-3-4-10- ایجاد تعادل در کار و زندگی خانوادگی 32

 

2-3-4-11- مشارکت در جامعه محلی 32

 

2-3-4-12- ساعات کار اداری انعطاف پذیر. 33

 

2-3-4-13- کاهش حجم ترافیک. 33

 

2-3-4-14- دوستی با محیط زیست. 33

 

2-3-4-15- افزایش گستره استغال و فرصت‌های کار. 34

 

2-3-4-16- دسترسی به کار برای افراد با مشکلات خاص 34

 

2-3-5- انواع دورکاری 34

 

2-3-6- مشاغل متناسب با دورکاری 35

 

2-3-6-1- نمونه‌هایی از کارها و مشاغل متناسب با دورکاری 35

 

2-3-7- مشکلات کار از راه دور برای سازمان‌های ایرانی 36

 

2-3-8- راه‌های گسترش کار از راه دور. 36

 

2-4- فرسودگی شغلی 37

 

2-4-1- تعریف. 39

 

2-4-2- علل فرسودگی شغلی 40

 

2-4-3- اثرات فرسودگی شغلی 40

 

2-4-4- علائم و نشانه‌های فرسودگی شغلی 41

 

2-5- کیفیت زندگی کاری و خانوادگی 42

 

2-5-1- مفاهیم کیفیت زندگی کاری 44

 

2-5-2- تاریخچه کیفیت زندگی کاری 45

 

2-5-3- ویژگی‌های کیفیت زندگی کاری از دیدگاه دانشمندان توسعه سازمانی 46

 

2-5-4- افت کیفیت زندگی کاری و کم کاری 50

 

2-5-5- رابطه کیفیت زندگی کاری با کارآیی و اثر بخشی عملکرد. 51

 

2-5-6- کیفیت زندگی کاری و چگونگی ارتقای آن. 51

 

2-6- پیشینه تحقیق 52

 

2-6-1- تحقیقات داخلی 52

 

2-6-2- تحقیقات خارجی 54

 

2-7- نتیجه گیری 56

 

فصل سوم: روش شناسی تحقیق

 

3-1- مقدمه. 59

 

3-1-1-  نوع و روش تحقیق 59

 

3-2- جامعه آماری مورد بررسی 60

 

3-2-1- جامعه آماری 60

 

3-2-2- حجم نمونه. 60

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...