۶
۱-۱-۴-موقعیت………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۷۶
۲-۱-۴-جغرافیای طبیعی…………………………………………………………………………………………………………………………………..۷۶
۳-۱-۴- ویژگیهای جمعیتی…………………………………………………………………………………………………………………………………………۷۸
۴-۱-۴- اماکن و جاذبه های گردشگری مذهبی منطقه مورد مطالعه……………………………………………………………………۷۹
۲-۴- یافته های تحقیق……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۸۱
۱-۲-۴- ویژگیهای دموگرافیکی- اجتماعی پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………۸۱
۲-۲-۴- مشخصات سفر پاسخ دهندگان…………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
۳-۴- سنجش رضایت گردشگران با مدلHOLSAT……………………………………………………………………………………………..88
۴-۴- سنجش تاثیرگذاری ابعاد محصول گردشگری مذهبی کشور عراق بر رضایت گردشگران شهر تبریز …………………۹۴
۵-۴- بررسی تمایلات رفتاری آینده گردشگران عتبات عالیات …………………………………………………………………………………….۹۷
فصل پنجم: نتیجه گیری و پاسخ به فرضیات
۱-۵-مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۲-۵- آزمون فرضیات……………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۵
۳-۵- جمعبندی و نتیجه گیری…………………………………………………………………………………………………………………………۹۷
۴-۵-پیشنهادات………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۹۸
منابع و ماخذ
فهرست جداول
جدول(۱-۲): تقسیم بندی انواع گردشگری مذهبی …………………………………………………………………………………………………۴۱
جدول(۲-۲): طیف زائر و گردشگر ………………………………………………………………………………………………………………………… ۴۳
جدول(۳-۲): اثرات سیاسی مثبت و منفی توسعه گردشگری …………………………………………………………………………….. ۴۶
جدول (۱-۴): ویژگیهای دموگرافیکی-اجتماعی پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………. ۸۲
جدول (۲-۴): مشخصات سفر پاسخ دهندگان……………………………………………………………………………………………………………. ۸۵
جدول (۳-۴):انتظارات، عملکرد و سطح رضایت از محیط و جاذبه مقصد……………………………………………………………….. ۸۶
جدول (۴-۴): انتظارات، عملکرد و سطح رضایت از دسترسی مقصد……………………………………………………………………….. ۸۹
جدول (۵-۴): انتظارات، عملکرد و سطح رضایت از تسهیلات و خدمات مقصد……………………………………………………….. ۹۱
جدول (۶-۴):انتظارات، عملکرد و سطح رضایت از تصویر از مقصد………………………………………………………………………… ۹۲
جدول(۷-۴): سنجش رابطه بین امکانات و کیفیت خدمات رفاهی و میزان رضایتمندی گردشگران……………………. ۹۴
جدول(۸-۴): بحرانهای امنیتی و وجود درگیریهای داخلی بر میزان رضایتمندی گردشگران …………………………… ۹۴
جدول(۹-۴): رابطه برخورد متولیان امر مستقر در پایانه های مرزی و میزان رضایتمندی گردشگران…………………… ۹۴
جدول(۱۰-۴): سنجش تاثیرگذاری ابعاد محصول گردشگری مذهبی کشور عراق بر رضایت گردشگران………………… ۹۵
جدول(۱۱-۴): آزمون تاثیرگذاری رضایت بر تمایلات رفتاری آینده گردشگران عتبات عالیات………………………………. ۹۷
فهرست اشکال
شکل (۱-۲): چرخه حیات گردشگری ………………………………………………………………………………………………………………….. ۲۴
شکل( ۲-۲): چهارچوب مخصوص صنعت گردشگری……………………………………………………………………………………….. ۲۷
شکل (۳-۲): نواحی کارکردی در شهر توریستی………………………………………………………………………………………………….. ۳۱
شکل (۴-۲): گردشگری ACE…………………………………………………………………………………………………………………………………32
شکل (۵-۲): کارکرد و ساختار گردشگریمذهبی و تاثیر آنها در گسترش شهرنشینی و گردشگری……………………….۳۹
شکل (۶-۲): زنجیره کالا و خدمات در گردشگری……………………………………………………………………………………………………۵۵
شکل(۷-۲): مولفههای اصلی محصول گردشگر …………………………………………………………………………………………………..۶۲
شکل(۸-۲):عناصر تشکیل دهنده تصویر از مقصد ………………………………………………………………………………………………۶۳
شکل(۱-۴): موقعیت محدوده مورد مطالعه……………………………………………………………………………………………………………….. ۷۹
شکل(۲-۴): موقعیت مرز مهران و محور مهران تا شهرهای زیارتی……………………………………………………………………..۸۰
شکل (۳-۴): پاسخگویان از نظر جنس……………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
شکل(۴-۴): پاسخگویان از نظر سن…………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۲
شکل(۵-۴): اشتغال پاسخگویان………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۳
شکل (۶-۴): وضعیت تاهل پاسخگویان…………………………………………………………………………………………………………………… ۸۳
شکل(۷-۴): تحصیلات پاسخگویان…………………………………………………………………………………………………………………… ۸۴
شکل(۸-۴): درآمد ماهانه پاسخگویان……………………………………………………………………………………………………………….. ۸۴
شکل (۹-۴): تعداد سفر گردشگران……………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
شکل (۱۰-۴): مدت اقامت گردشگران……………………………………………………………………………………………………………….. ۶ ۸
شکل(۱۱-۴): نوع سفر……………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۸۶
شکل(۱۲-۴) هدف از سفر..………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷
شکل(۱۳-۴): انتظارات /عملکرد محیط و جاذبه مقصد……………………………………………………………………………………………… ۸۹
شکل(۱۴-۴): انتظارات /عملکرد دسترسی مقصد………………………………………………………………………………………………………. ۹۰
شکل(۱۵-۴): انتظارات /عملکرد تسهیلات و خدمات مقصد……………………………………………………………………………………… ۹۱
ارزیابی رضایتمندی گردشگران شهر تبریز از محصول توریسم مذهبی کشور عراق