۳-۷-۱- روایی پرسشنامه………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۱
۳-۷-۲- پایایی پرسشنامه……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۲
۳-۸- روش های آماری مورد استفاده ۸۳
۳-۸-۱- آزمون تحلیل خوشه ای به منظور طبقه بندی مشتریان……………………………………………………………………………………….. ۸۴
۳-۸-۲- تحلیل ممیزی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۸۵
۳-۸-۳- آزمون تحلیل عاملی………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۷
…………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۸۹
۳-۸-۴- آزمون کفایت اندازه نمونه…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۹۰
۳-۸-۵- آزمون کرویت بارتلت………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۲
۳-۸-۶- آزمون تحلیل واریانس ANOVA………………………………………………………………………………………………………………………….. 93
۳-۸-۷- آزمون t مستقل………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۳
فصل چهارم
مقدمه ۹۶
۴-۱- آمار توصیفی ۹۷
۴-۱-۱- جنسیت…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۹۷
۳-۱-۲- گروه های سنی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۸
۴-۱-۳- سطح تحصیلات……………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۹۹
۴-۱-۴- شغل……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۰
۴-۱-۵- میزان درآمد………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۱
۴-۱-۶- مؤلفه های تحقیق………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۲
۴-۲- آمار استنباطی ۱۰۲
۴-۲-۱- ﺗﻨﺎﺳﺐ دادهﻫﺎ ﺑﺮای ﺗﺤﻠﻴﻞ ﻋﺎﻣﻠﻲ………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۰۳
۴-۲-۲- نتایج آزمون تحلیل عاملی……………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۴
۴-۳- آزمون فرضیه ها ۱۰۹
۴-۳-۱- فرضیه اصلی…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۰۹
۴-۳-۲- فرضیه های فرعی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۰
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۰
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. ۱۱۱
………………………………………………………………………………………..۱۱۲
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۳
………………………………………………………………………………………..۱۱۴
۴-۳-۳- نتایج آزمون خوشه بندی………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۵
۴-۳-۴- نتایج آزمون تحلیل ممیزی……………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۱۶
۴-۴- طبقه بندی مشتریان ۱۱۸
۴-۵- آزمون پیش بینی اعضای هر طبقه ۱۲۰
۴-۶- آزمونهای تکمیلی ۱۲۱
۴-۶-۱- آزمون مناسب بودن تابع تشخیص………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۱
فصل پنجم
مقدمه ۱۲۳
۵-۱- خلاصه تحقیق ۱۲۴
۵-۲- بررسی فرضیات تحقیق ۱۲۵
۵-۳- نتیجه گیری ۱۲۷
۵-۴- پیشنهادها ۱۲۹
۵-۴-۱- پیشنهادهای کاربردی……………………………………………………………………………………………………………………………………………… ۱۲۹
۵-۴-۲- پیشنهاد به محققین آتی…………………………………………………………………………………………………………………………………………. ۱۳۱
۵-۵- محدودیت های تحقیق ۱۳۲
پیوست ۱: پرسشنامه ۱۴۳
فهرست جداول
دانلود مطالب پژوهشی در رابطه با تقسیم بندی مشتریان بر اساس تمایل به خرید کالای سبز در بازار ...