۴-۲-۷ وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر حوزه محل خدمت ۹۱
۴-۳ آمار استنباطی ۹۲
۴-۳-۱ آزمون همبستگی رتبهای اسپیرمن ۹۲
۴-۳-۲ آزمون کالموگروف - اسمیرنوف ۹۳
۴-۳-۲ آزمون عدم هم خطی ۹۳
۴-۴ مدل سازی معادلات ساختاری ۹۵
۴-۴-۱ تحلیل عاملی ۹۵
۴-۴-۱-۱ بار عاملی ۹۷
۴-۴-۱-۲ تفسیر و معنای عاملها ۹۸
۴-۴-۲ تبیین شاخصها ۹۹
۴-۵ تفسیر و معنای آزمونها و مدل های اندازه گیری ۱۰۱
۴-۵-۱ مدل اندازه گیری رهبری تحولگرا ۱۰۱
۴-۵-۲ مدل اندازه گیری رهبری تبادلی ۱۰۳
۴-۵-۳ مدل اندازه گیری فراموشی سازمانی هدفمند ۱۰۵
۴-۶ تحلیل مدل مفهمومی پژوهش ۱۰۷
۴-۷ آزمون فرضیه های پژوهش ۱۰۹
۴-۸ نتایج شاخص های برازش مدل ۱۱۰
فصل پنجم نتیجه گیری، پیشنهادها
۵-۱ مقدمه ۱۱۴
۵-۲ نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل توصیفی ۱۱۵
۵-۳ نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل استنباطی ۱۱۷
۵-۳-۱ آزمون همبستگی رتبه ای اسپیرمن ۱۱۷
۵-۴ آزمون فرضیه های تحقیق ۱۱۸
۵-۵ رتبه بندی عوامل موثر در مولفهها ۱۲۰
۵-۶ نتیجه گیری کلی ۱۲۱
۵-۴ پیشنهادها ۱۲۳
۵-۴-۱ پیشنهادهای اجرایی برای دانشگاه قم ۱۲۳
۵-۴-۲ پیشنهادهای آتی ۱۲۵
۵-۵ محدودیتهای تحقیق: ۱۲۶
پیوست
پرسشنامه ۱۲۸
منابع و مآخذ
منابع فارسی ۱۳۲
منابع لاتین ۱۳۴
(چکیده لاتین) ۱۳۷
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول ۱-۱ مولفههای متغیرهای تحقیق ۸
جدول ۲-۱ : مقایسه رهبری تحول آفرین وتبادلی(خدیوی،۱۳۸۶) ۳۶
جدول۲-۲ نمونه تعاریف ارائه شده توسط محققان دیگر درخصوص فراموشی سازمانی ۵۱
جدول ۲-۳: مدل آزمی(۲۰۰۵) در باره فراموشی سازمانی ۵۵
جدول ۲-۴: حالتهای فراموشی سازمانی دی هالن و فیلیپس،(۲۰۰۴) ۵۷
جدول ۳-۱ جدول نمونه گیری مورگان ۷۵
جدول ۳-۲ سئوالات مرتبط با متغیرهای مدنظر در پرسشنامه تحقیق ۷۷
جدول ۳-۳ مقیاس بکارگرفته شده در پژوهش ۷۸
جدول ۴-۱ توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب جنسیت ۸۵
جدول ۴-۲ توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سن ۸۶
جدول ۴-۳ توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب سابقه کار ۸۷
جدول ۴-۴ توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب نوع قرارداد ۸۸
جدول ۴-۵ توزیع فراوانی اعضای نمونه آماری برحسب تاهل ۸۹
راهنمای نگارش مقاله در مورد تاثیر سبک های رهبری بر فراموشی سازمانی هدفمند در دانشگاه قم