دی 1393
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
فهرست مطالب
صفحه
عنوان
فصل اوّل
طرح پژوهش
2
مقدمه
3
بیان مسئله
5
ضرورت و اهمیت تحقیق .
7
اهداف پژوهش
7
پیشفرضهای پژوهش .
7
محدوده یا قلمرو پژوهش .
8
محدودیتهای پژوهش
8
تعاریف مفهومی اصطلاحات کلیدی پژوهش
فصل دوم
مبانی نظری و پیشینه پژوهش
11
مفهوم بازاریابی
11
بازاریابی ورزشی .
12
بازاریابی رابطهمند و تعاریف آن .
14
بازاریابی رابطهمند و مدیریت ارتباط با مشتری .
16
هواداران ورزشی .
22
مدیریت ارتباط با هوادار
24
عوامل موفقیت مدیریت ارتباط با هواداران
28
سابقه باشگاهداری در ایران
29
تاریخچه مسابقات لیگ فوتبال در ایران
31
وضعیت کنونی لیگ فوتبال در ایران .
31
پیشینه پژوهش .
فصل سوم
روششناسی پژوهش
41
روش پژوهش .
41
جامعه آماری، نمونه آماری و نحوه گزینش نمونه پژوهش
42
روش جمعآوری دادهها .
42
ابزار اندازهگیری
45
روشهای تحلیل یافتهها .
46
تعریف عملیاتی متغیرهای پژوهش .
47
ویژگیهای جمعیتشناختی آزمودنیها
فصل چهارم
یافتههای پژوهش
49
یافتههای توصیفی
51
بررسی شاخصهای تحقیق
52
بررسی شاخص تأثیر موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند .
52
بررسی گویههای سازنده شاخص تأثیر موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند
53
بررسی شاخص تأثیر موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند
54
بررسی گویههای سازنده شاخص تأثیر موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی
رابطهمند .
55
بررسی شاخص تأثیر موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند
56
بررسی گویههای سازنده شاخص تأثیر موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند. .
57
بررسی تأثیر گویههای سازنده موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران . .
58
بررسی تأثیر گویههای سازنده موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران
58
بررسی تأثیر گویههای سازنده موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران
60
شاخص اعتبار
60
تحلیل عاملی تأئیدی ابزار اندازهگیری .
61
بررسی اعتبار گویههای سازنده مؤلفه موانع مربوط به کارکنان
62
بررسی اعتبار گویههای سازنده مؤلفه موانع مربوط به مدیران
64
بررسی اعتبار گویههای سازنده مؤلفه موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات .
65
بررسی اعتبار مؤلفه و گویههای سازنده شاخص موانع بازاریابی رابطهمند
68
آزمون فرضهای آماری
69
آزمون فرض اوّل در خصوص موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران
70
آزمون فرض دوم در خصوص موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران
71
آزمون فرض سوم در خصوص موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران .
72
آزمون فرض چهارم در خصوص اولویت موانع استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران
73
آزمون فرض پنجم در خصوص اولویت گویههای سازنده موانع مربوط به کارکنان در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال.
74
آزمون فرض ششم در خصوص اولویت گویههای سازنده موانع مربوط به مدیران در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال
75
آزمون فرض هفتم در خصوص اولویت گویههای سازنده موانع مربوط به اطلاعات و ارتباطات در استقرار بازاریابی رابطهمند در مدیریت هواداران باشگاههای لیگ حرفهای فوتبال ایران
فصل پنجم
بحث و نتیجهگیری
78
خلاصه پژوهش .
81
نتایج پژوهش
82
بحث و نتیجهگیری .
91
نتیجهگیری کلی
91
پیشنهادات برخاسته از پژوهش
93
پیشنهادات برای تحقیقات آینده
95
منابع
103
پیوستها
فهرست شکلها