تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تخصص گرایی با ۷۹۱/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۹/۰
برنامه محوری با ۰۸۳/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰۹۷۲/۰
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب تعلیمات اجتماعی پنجم ابتدایی در بعد علمی - مهارتی نشان می دهد که به مؤلفه تخصص گرایی بیشترین توجه و به مؤلفه های رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای، یادگیری برای ارتقا توانایی کاری، تلاش برای ارتقا کیفیت محصول، انتقال دانش و تجربه خود به دیگران کمترین توجه شده است.
کتاب هدیه های آسمانی ششم دبستان
میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی - مهارتی در کتاب هدیه های آسمانی ششم ابتدایی و ضریب اهمیت هر یک از مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی - مهارتی در کلیه صفحات بر اساس جداول شماره های (۱۶، ۱۷، ۱۸ ) عبارتند از:
رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت۰
یادگیری برای ارتقا توانایی کاری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۲۳۵/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۷۰۵/۰
تخصص گرایی با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
برنامه محوری با ۱۱۸/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۲۹۵/۰
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب هدیه های آسمانی ششم ابتدایی در بعد علمی - مهارتی نشان می دهد که به مؤلفه تلاش برای ارتقا کیفیت محصول بیشترین توجه و به مؤلفه های رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای، یادگیری برای ارتقا توانایی کاری، تخصص گرایی و انتقال دانش و تجربه خود به دیگران کمترین توجه شده است.
کتاب مطالعات اجتماعی ششم دبستان
میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی - مهارتی در کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی و ضریب اهمیت هر یک از مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی - مهارتی در کلیه صفحات بر اساس جداول شماره های (۲۸، ۲۹، ۳۰ ) عبارتند از:
رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت۰
یادگیری برای ارتقا توانایی کاری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۱۲۵/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۱۴۳/۰
تخصص گرایی با ۵۸۳/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۶۶۸/۰
رنامه محوری با ۱۶۶/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۱۸۹/۰
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب مطالعات اجتماعی ششم ابتدایی در بعد علمی - مهارتی نشان می دهد که به مؤلفه تخصص گرایی بیشترین توجه و به مؤلفه های رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای، یادگیری برای ارتقا توانایی کاری و انتقال دانش و تجربه خود به دیگران کمترین توجه شده است.
کتاب علوم پنجم دبستان
میزان توجه به مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی - مهارتی در کتاب علوم پنجم ابتدایی و ضریب اهمیت هر یک از مؤلفه های فرهنگ کار در بعد علمی - مهارتی در کلیه صفحات بر اساس جداول شماره های (۴۰، ۴۱، ۴۲ ) عبارتند از:
رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای با ۴۱۲/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت۴۶۷/۰
یادگیری برای ارتقا توانایی کاری با ۱۷۶/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۱۹۹/۰
تلاش برای ارتقا کیفیت محصول با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
تخصص گرایی با ۲۹۴/۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۳۳۳/۰
برنامه محوری با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
انتقال دانش و تجربه خود به دیگران با ۰ مقدار بار اطلاعاتی و ضریب اهمیت ۰
ضریب اهمیت به دست آمده از مؤلفه های فرهنگ کار در صفحات کتاب علوم پنجم ابتدایی در بعد علمی - مهارتی نشان می دهد که به مؤلفه رعایت بهداشت و ایمنی حرفه ای بیشترین توجه و به مؤلفه های تلاش برای ارتقا کیفیت محصول، برنامه محوری و انتقال دانش و تجربه خود به دیگران کمترین توجه شده است.