(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

 

 

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

فهرست مطالب

 

 

 

چکیده                                      1

 

فصل اول      کلیات تحقیق

 

1-1 مقدمه                                   4

 

1-2 مسأله تحقیق                             5

 

1-3 تشریح و بیان موضوع                          6

 

1-4 ضرورت انجام تحقیق                       11

 

1-5 فرضیه های تحقیق                             11

 

1-6 اهداف اساسی از انجام تحقیق                  12

 

1-7 نتایج مورد انتظار پس از انجام تحقیق                  13

 

1-8 روش انجام تحقیق                             13

 

1-9 روش گردآوری اطلاعات                          13

 

1-10 قلمرو تحقیق                            16

 

1-11 تعریف واژه ها و اصطلاحات تخصصی تحقیق                 16

 

1-12 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده               17

 

 

 

فصل دوم     بررسی ادبیات و پیشینه تحقیق

 

2-1 مقدمه                                   19

 

2-2 بین المللی شدن                                     20

 

2-3 روش های ورود به بازار بین الملل                      22

 

        2-3-1 صادرات                                           23

 

        2-3-2 همکاری مشترک                         25

 

       2-3-3 سرمایه گذاری مستقیم                             26

 

2-4 ماهیت بازاریابی بین الملل                        27

 

2-5 بازاریابی صادراتی                           28

 

        2-5-1 تعاریف بازار یابی صادراتی                     28

 

      2-5-2 آمیخته بازاریابی صادراتی                         29

 

      2-5-3 تحقیقات در حوزه بازاریابی صادراتی                       31

 

 2-6 عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی                            32

 

      2-6-1 مدل بالدوف، کراونس و واگنر برای اقتصادی های کوچک                32

 

     2-6-2 مدل ابی واسلتر                                36

 

     2-6-3 مدل اکاس وجولیان                                          40

 

     2-6-4 مدل کاوسگیل وزو برای استراتژی جهانی                          41

 

     2-6-5 مدل کالنتون،کیم، اچمیدت و کاوسیگل                       42

 

     2-6-6 مدل لئونیدو، کتسیکس وسامی                           46

 

     2-7 شناسایی عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی براساس بازنگری و ترکیب ادبیات تحقیقی          50

 

       2-7-1 معیارهای عملکرد صادراتی                                          51

 

       2-7-2 عوامل تعیین کننده عملکرد صادراتی                                         52

 

       2-7-2-1 عوامل قابل کنترل – درونی                                        55

 

       2-7-2-2 عوامل غیر قابل کنترل –داخلی                                      56

 

        2-7-2-3 عوامل غیر قابل کنترل – خارجی                                          57

 

      2-8 مدل مفهومی پایان نامه                                      58

 

2-8-1 استراتژی بازاریابی صادراتی                                        58

 

2-8-1-1 استراتژی محصول صادراتی                                        58

 

      2-8-1-2 استراتژی قیمت گذاری صادراتی                                59

 

2-8-1-3 استراتژی کانال صادراتی                                    59

 

      2-8-1-4استراتژی ترفیعات صادراتی                                                       60

 

      2-8-2 ویژگی های عینی شرکت                                  60

 

2-8-2-1 اندازه شرکت                                                    60

 

2-8-2-2 تجربه صادراتی                                                     61

 

2-8-3 متغیرهای ادراکی مرتبط با صادرات                             61

 

2-8-3-1محرک صادراتی                                                  61

 

2-8-3-2 مشکلات صادراتی                                         61

 

2-8-3-3 مزیت های رقابتی                                         62

 

      2-8-4 تعهد صادراتی                                    62

 

   2-8-5 مشکلات موجود در ارزیابی عملکرد صادراتی                                       64

 

2-8-5-1 شیوه ارزیابی عملکرد صادراتی                  64

 

    2-8-5-2 انتخاب ابعاد عملکرد                                                                   65

 

2-9 صنعت مواد غذایی                                      66

 

2-9-1 نقش صنایع غذایی در میان صنایع کشور                              66

 

2-9-2 صادرات صنایع غذایی                             67

 

    2-9-2-1 اهمیت و نقش صادرات در اقتصاد کشور                67

 

    2-9-2-2 آمار و ارقام صادرات مواد غذایی                                                  68

 

  2-10 سابقه تحقیقات و مطالعات انجام شده                               74

 

    2-10-1 تحقیقات انجام گرفته درداخل کشور                             74

 

    2-10-2 سایر تحقیقات انجام گرفته                          74

 

فصل سوم    روش تحقیق                     

 

 3-1 مقدمه                                                                   79

 

            3-2 روش تحقیق                                                                    79

 

3-2-1 نقش تحلیل رگرسیون درتحقیقات مبتنی بر هدف پیش بینی                     80

 

3-3 متغیرهای تحقیق                                         81

 

3-4 روش های گردآوری اطلاعات                                                    81

 

3-4-1 پایایی ابزار اندازه گیری                                                     85

 

3-4-2 روایی ابزار اندازه گیری                                                88

 

3-4-2-1 تحلیل عاملی تأییدی                                       88

 

3-4-2-2 برازش مدل اندازه گیری                                 89

 

3-5 جامعه و نمونه آماری                                      91

 

3-5-1 جامعه آماری                                   91

 

3-5-2 قلمرو مکانی                                   91

 

3-5-3  قلمرو زمانی                                       91

 

3-5-4 نمونه آماری                                        91

 

3-6 تعاریف عملیاتی                                                       92

 

 

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده ها

 

4-1 مقدمه                                                         96

 

4-2 یافته های توصیفی                                         96

 

4-3 ماتریس همبستگی متغیرهای تحقیق                           100

 

4-4 فرضیه های تحقیق                                      104

 

 

 

 

 

فصل پنجم   نتایج و پیشنهادها

 

   5-1 مقدمه                                                119

 

5-2 بررسی نتایج تحقیق                                                   119

 

5-2-1 شناسایی عوامل تعیین کننده                                          119

 

5-2-2 سنجش عوامل تعیین کننده                                     121

 

5-3 ارائه پیشنهادها                                      122

 

5-3-1 پیشنهادهای اجرایی و کاربردی                                           122

 

5-3-2 محدودیت های تحقیق                                             125

 

5-3-3 پیشنهادها برای تحقیقات آینده                                       126

 

  

 

پیوست                                                        127

 

منابع و مآخذ                                             135

 

چکیده:

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...