۴- ۲- ۹- اولویت بندی خدمات سرا
جدول شماره ۴- ۲- ۱۵- آماره های توصیفی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا
اولویت اول
اولویت دوم
اولویت سوم
تعداد
معتبر
۲۹
۲۳
۱۵
بی پاسخ
۲
۸
۱۶
مُد
۱
۲
۲
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
آموزشی
۱۴
۴۵٫۲
۲
تفریحی
۱
۳٫۲
۳
پزشکی
۴
۱۲٫۹
۴
ورزشی
۶
۱۹٫۴
۵
کلاسهای آموزشی ویژه بزرگسالان
۱
۳٫۲
۶
برگزاری کلاسهای سواد آموزی
۱
۳٫۲
۷
فرهنگی
۱
۳٫۲
۸
روانشناسی
۱
۳٫۲
۹
کل
۲۹
۹۳٫۵
۱۰
بی پاسخ
۲
۶٫۵
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
جدول شماره ۴- ۲- ۱۶- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا (اولویت اول)
نمودار شماره ۴- ۲- ۸- اولویت بندی خدمات سرا
از مجموع ۳۱ تنی که به این پرسشنامه پاسخ داده اند ۲۹ تن اولویت اول خود،۲۳ تن اولویت دوم و۱۵ تن اولویت سوم خود را عنوان نموده اند. مُد به دست آمده نشان میدهد که اولویت اول پاسخگویان خدمات آموزشی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.در اولویت دوم ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) والویت سوم ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) خدمات تفریحی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است. از مجموع ۳۱ تنی که به این پرسشنامه پاسخ داده اند ۲۹ تن اولویت اول خود را عنوان کرده اند ۱۴ تن (۴۵٫۲ درصد) خدمات آموزشی، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) پزشکی، ۶ تن (۱۹٫۴ درصد) ورزشی را جز اولویت اول خود عنوان نموده اند.
جدول شماره ۴- ۲- ۱۷- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا (اولویت دوم)
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
آموزشی
۶
۱۹٫۴
۲
تفریحی
۷
۲۲٫۶
۳
پزشکی
۵
۱۶٫۱
۴
ورزشی
۴
۱۲٫۹
۵
آموزش قرآن بزرگسالان
۱
۳٫۲
۶
کل
۲۳
۷۴٫۲
۷
بی پاسخ
۸
۲۵٫۸
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۹- اولویت دوم
از مجموع ۳۱ تنی که به این پرسشنامه پاسخ دادهاند۲۳ تن اولویت دوم خود را عنوان نموده اند. مُد به دست آمده نشان میدهد که اولویت دوم پاسخگویان خدمات تفریحی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است ۶ تن (۱۹٫۴ درصد) خدمات آموزشی، ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) تفریحی، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) ورزشی، ۵ تن (۱۶٫۱ درصد) پزشکی را جز اولویت دوم خود عنوان کرده اند.
جدول شماره ۴- ۲- ۱۸- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب اولویت بندی خدمات سرا (اولویت سوم)
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
آموزشی
۳
۹٫۷
۲
تفریحی
۷
۲۲٫۶
۳
پزشکی
۴
۱۲٫۹
۴
ورزشی
۱
۳٫۲
۵
کل
۱۵
۴۸٫۴
۶
بی پاسخ
۱۶
۵۱٫۶
کل
۳۱
۱۰۰٫۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۱۰- اولویت سوم
از مجموع ۳۱ تنی که به این پرسشنامه پاسخ داده اند ۱۵ تن اولویت دوم خود را عنوان نموده اند. مُد به دست آمده نشان میدهد که اولویت سوم پاسخگویان خدمات تفریحی بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است ۳ تن (۹٫۷ درصد) خدمات آموزشی، ۷ تن (۲۲٫۶ درصد) تفریحی، ۱ تن (۳٫۲ درصد) ورزشی، ۴ تن (۱۲٫۹ درصد) پزشکی را جز اولویت سوم خود عنوان کرده اند.
۴- ۲- ۱۰- خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی شود
جدول شماره ۴- ۲- ۱۹- آماره های توصیفی پاسخگویان بر حسب خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی شود
پیشنهاد اول
پیشنهاد دوم
تعداد
معتبر
۳۱
۵
بی پاسخ
۰
۲۶
مُد
۳a
۲a
از مجموع ۳۱ نفری که به این پرسشنامه پاسخ داده اند ۳۱ تن به این سوال پاسخ داده اند. مد به دست آمده نشان میدهد که میزان خدمات کافی است بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است و ۵ نفر پیشنهاد دوم خود را عنوان کرده مُد به دست آمده پیشنهاد دوم نشان میدهد که اجرای برنامه های شاد بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.
جدول شماره ۴- ۲- ۲۰- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی شود (پیشنهاد اول)
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
خدمات پزشکی بیشتر
۲
۶٫۵
۲
خدمات کافی است
۹
۲۹٫۰
۳
ورزشی
۹
۲۹٫۰
۴
آموزشی
۲
۶٫۵
۵
موارد دیگر
۶
۱۹٫۲
۶
کمک های اولیه
۲
۶٫۵
۷
بیپاسخ
۱
۳٫۳
کل
۳۱
۱۰۰
نمودار شماره ۴- ۲- ۱۱- خدمات مورد نیاز محله که از طریق سرا ارائه نمی شود (پیشنهاد اول)
از مجموع ۲۹ تنی که به این سوال پاسخ داده اند ۲ تن (۶٫۵ درصد) خدمات پزشکی بیشتری، ۹ تن (۲۹ درصد) اعلام کردند که خدمات کافی است، ۹ تن (۲۹ درصد) خدمات ورزشی، ۲ تن (۶٫۵ درصد) آموزشی، ۱ تن (۳٫۲ درصد) آموزش قرآن بزرگسالان، ۱ تن (۳٫۲ درصد) قالی بافی، ۲ تن (۶٫۵ درصد) کمکهای اولیه، ۱ تن (۳٫۲ درصد) تزریقات، ۱ تن (۳٫۲ درصد) موسیقی، ۱ تن (۳٫۲ درصد) برگزاری کلاسهای سواد آموزی بالاتر از پنجم را در پیشنهاد اول خود عنوان نموده اند.
جدول شماره ۴- ۲- ۲۱- توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب خدمات مورد نیاز شهروندان که در سرا ارائه نمی شود (پیشنهاد دوم)
ردیف
شرح
فراوانی
درصد
۱
اجرای برنامه های شاد
۱
۳٫۲
۲
آموزشی
۱
۳٫۲
۳
قالی بافی
۱
۳٫۲
۴
کمک های اولیه
۱
۳٫۲
۵
تزریقات
۱
۳٫۲
۶
کل
۵
۱۶٫۱
۷
بیپاسخ
۲۶
۸۳٫۹
کل
۳۱
۱۰۰٫۰