جدول۴-۳-۳-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان خطرپذیری در کارکنان دستگاه های اجرایی شهریزد ……………………………………………………………………………………………….۱۷۳

جدول۴-۳-۴-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان رفتار اثرگذار در کارکنان دستگاه های اجرایی شهر یزد …………………………………………………………………………………….۱۷۴

جدول۴-۳-۵-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان راهبرد تهاجمی مبتنی بر رقابت در کارکنان دستگاه های اجرایی شهر یزد ……………………………………………………………………۱۷۵

جدول۴-۳-۶-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان استقلال در کارکنان دستگاه های اجرایی شهر یزد ………………………………………………………………………………………………۱۷۷

جدول۴-۳-۷-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و کارآفرینی سازمانی و مؤلفه‌ های آن در دستگاه های اجرایی شهریزد ……………………………………………………………………………….۱۷۸

جدول۴-۴-۱-۱-متغیرهای وارد شده و خارج شده به مدل رگرسیونی………………………………………………..۱۷۹

جدول۴-۴-۱-۲-خلاصه فصل (Model Summary)………………………………………………………………….180

جدول۴-۴-۱-۳-آماره های آزمون anova (تحلیل واریانس) برای بررسی رابطه متغیر ملاک(جو خلاقانه) با متغیرهای پیش بین(استقلال، رفتار اثرگذار، خطرپذیری، نوآوری، راهبرد تهاجمی مبتنی بر رقابت)……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۱

جدول ۴-۴-۱-۴-جدول ضرایب رگرسیونی مدل۱ (خطرپذیری، نوآوری، رفتار اثرگذار)…………………………۱۸۱

جدول۴-۴-۲-۱-متغیرهای وارد شده و خارج شده به مدل رگرسیونی…………………………………………………۱۸۲

جدول۴-۴-۲-۲- خلاصه فصل (Model Summary)………………………………………………………………….183

جدول ۴-۴-۲-۳- آماره های آزمون anova (تحلیل واریانس) برای بررسی رابطه متغیر ملاک(کارآفرینی دانش) با متغیرهای پیش بین(زمان ارائه ایده، سرزنده بودن و شوخ طبعی، اهداف چالش برانگیز، حمایت از ایده ها، اعتماد، تعارض، مباحثه، پویایی)………………………………………………………………………………………………………….۱۸۴

جدول۴-۴-۲-۴-جدول ضرایب رگرسیونی مدل ۱ (اهداف چالش برانگیز، مباحثه و زمان ارائه ایده)……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۸۵

جدول۴-۵-۱-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سن و جو خلاقانه………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۸۶

جدول۴-۵-۲-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سن و کارآفرینی دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۸۷

جدول۴-۵-۳-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سابقه کار و جو خلاقانه……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۸

جدول۴-۵-۴-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سابقه کار و کارآفرینی سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۹

جدول۴-۵-۵-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین میزان تحصیلات و جو خلاقانه………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹۰

جدول۴-۵-۶-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین میزان تحصیلات و کارآفرینی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………۱۹۱

جدول۴-۵-۷-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر جنسیت و جو خلاقانه…………………………………..۱۹۳

جدول۴-۵-۸-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر جنسیت و کارآفرینی دانش ………………………….۱۹۴

جدول۴-۵-۹-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر وضعیت تاهل و جو خلاقانه…………………………….۱۹۵

جدول۴-۵-۱۰-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر وضعیت تاهل و کارآفرینی دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۶

جدول۴-۶-۱-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و جنسیت………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹۷

جدول۴-۶-۲-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و وضعیت تاهل……………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۸

جدول۴-۶-۳-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و سن…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۸

جدول۴-۶-۴-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و سابقه کار ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹۹

جدول۴-۶-۵-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و میزان تحصیلات ……………………………………………………………………………………………………………………۱۹۹

جدول۴-۶-۶-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه کارکنان و کارآفرینی دانش در رده میزان تحصیلات فوق دیپلم و پایین تر ………………………………………………………………………………۲۰۰

جدول۴-۶-۷-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه کارکنان و کارآفرینی دانش در رده میزان تحصیلات لیسانس و بالاتر ……………………………………………………………………………………..۲۰۱

فهرست نمودارها

عنوان صفحه

نمودار۴-۱-۱-درصد فراوانی وضعیت جنسیت آزمودنی ها………………………………………………………………۱۳۷

نمودار۴-۱-۲-درصد فراوانی وضعیت تاهل آزمودنی ها………………………………………………………………….۱۳۸

نمودار۴-۱-۳-درصد فراوانی وضعیت سن آزمودنی ها…………………………………………………………………..۱۳۹

نمودار۴-۱-۴-درصد فراوانی وضعیت سابقه کار آزمودنی ها……………………………………………………………۱۴۰

نمودار۴-۱-۵-درصد فراوانی وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها…………………………………………………..۱۴۱

نمودار۴-۲-۱-درصد فراوانی متغیر جو خلاقانه…………………………………………………………………………….۱۴۲

نمودار۴-۲-۲-درصد فراوانی متغیر اهداف چالش برانگیز………………………………………………………………..۱۴۳

نمودار۴-۲-۳-درصد فراوانی متغیر حمایت از ایده ها…………………………………………………………………….۱۴۴

نمودار۴-۲-۴-درصد فراوانی متغیر پویایی…………………………………………………………………………………..۱۴۵

نمودار۴-۲-۵-درصد فراوانی متغیر سرزنده بودن و شوخ طبعی…………………………………………………………۱۴۶

نمودار۴-۲-۶-درصد فراوانی متغیر تعارض…………………………………………………………………………………۱۴۷

نمودار۴-۲-۷-درصد فراوانی متغیر اعتماد…………………………………………………………………………………..۱۴۸

نمودار۴-۲-۸-درصد فراوانی متغیر مباحثه…………………………………………………………………………………..۱۴۹

نمودار۴-۲-۹-درصد فراوانی متغیر زمان ارائه ایده…………………………………………………………………………۱۵۰

نمودار۴-۲-۱۰-آماره های توصیفی متغیر جو خلاقانه…………………………………………………………………….۱۵۱

نمودار۴-۲-۱۱- آماره های توصیفی متغیر اهداف چالش برانگیز……………………………………………………….۱۵۲

نمودار۴-۲-۱۲- آماره های توصیفی متغیر حمایت از ایده ها……………………………………………………………۱۵۲

نمودار۴-۲-۱۳- آماره های توصیفی متغیر پویایی………………………………………………………………………….۱۵۳

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...