جدول۴-۳-۳-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان خطرپذیری در کارکنان دستگاه های اجرایی شهریزد ……………………………………………………………………………………………….۱۷۳
جدول۴-۳-۴-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان رفتار اثرگذار در کارکنان دستگاه های اجرایی شهر یزد …………………………………………………………………………………….۱۷۴
جدول۴-۳-۵-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان راهبرد تهاجمی مبتنی بر رقابت در کارکنان دستگاه های اجرایی شهر یزد ……………………………………………………………………۱۷۵
جدول۴-۳-۶-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و میزان استقلال در کارکنان دستگاه های اجرایی شهر یزد ………………………………………………………………………………………………۱۷۷
جدول۴-۳-۷-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن مربوط به رابطه بین جو خلاقانه و کارآفرینی سازمانی و مؤلفه های آن در دستگاه های اجرایی شهریزد ……………………………………………………………………………….۱۷۸
جدول۴-۴-۱-۱-متغیرهای وارد شده و خارج شده به مدل رگرسیونی………………………………………………..۱۷۹
جدول۴-۴-۱-۲-خلاصه فصل (Model Summary)………………………………………………………………….180
جدول۴-۴-۱-۳-آماره های آزمون anova (تحلیل واریانس) برای بررسی رابطه متغیر ملاک(جو خلاقانه) با متغیرهای پیش بین(استقلال، رفتار اثرگذار، خطرپذیری، نوآوری، راهبرد تهاجمی مبتنی بر رقابت)……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۱
جدول ۴-۴-۱-۴-جدول ضرایب رگرسیونی مدل۱ (خطرپذیری، نوآوری، رفتار اثرگذار)…………………………۱۸۱
جدول۴-۴-۲-۱-متغیرهای وارد شده و خارج شده به مدل رگرسیونی…………………………………………………۱۸۲
جدول۴-۴-۲-۲- خلاصه فصل (Model Summary)………………………………………………………………….183
جدول ۴-۴-۲-۳- آماره های آزمون anova (تحلیل واریانس) برای بررسی رابطه متغیر ملاک(کارآفرینی دانش) با متغیرهای پیش بین(زمان ارائه ایده، سرزنده بودن و شوخ طبعی، اهداف چالش برانگیز، حمایت از ایده ها، اعتماد، تعارض، مباحثه، پویایی)………………………………………………………………………………………………………….۱۸۴
جدول۴-۴-۲-۴-جدول ضرایب رگرسیونی مدل ۱ (اهداف چالش برانگیز، مباحثه و زمان ارائه ایده)……………………………………………………………………………………………………………………………………۱۸۵
جدول۴-۵-۱-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سن و جو خلاقانه………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۸۶
جدول۴-۵-۲-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سن و کارآفرینی دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۸۷
جدول۴-۵-۳-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سابقه کار و جو خلاقانه……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۸
جدول۴-۵-۴-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین سابقه کار و کارآفرینی سازمانی……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۸۹
جدول۴-۵-۵-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین میزان تحصیلات و جو خلاقانه………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹۰
جدول۴-۵-۶-آماره های آزمون همبستگی اسپیرمن و تا و bکندال مربوط به رابطه بین میزان تحصیلات و کارآفرینی سازمانی…………………………………………………………………………………………………………………۱۹۱
جدول۴-۵-۷-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر جنسیت و جو خلاقانه…………………………………..۱۹۳
جدول۴-۵-۸-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر جنسیت و کارآفرینی دانش ………………………….۱۹۴
جدول۴-۵-۹-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر وضعیت تاهل و جو خلاقانه…………………………….۱۹۵
جدول۴-۵-۱۰-آماره خی-دوپیرسون، بین سطوح دو متغیر وضعیت تاهل و کارآفرینی دانش ……………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۶
جدول۴-۶-۱-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و جنسیت………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹۷
جدول۴-۶-۲-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و وضعیت تاهل……………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۸
جدول۴-۶-۳-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و سن…………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۹۸
جدول۴-۶-۴-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و سابقه کار ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۹۹
جدول۴-۶-۵-جدول محاسبات آماری تحلیل لگ خطی رابطه بین سه متغیر جو خلاقانه، کارآفرینی دانش و میزان تحصیلات ……………………………………………………………………………………………………………………۱۹۹
جدول۴-۶-۶-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه کارکنان و کارآفرینی دانش در رده میزان تحصیلات فوق دیپلم و پایین تر ………………………………………………………………………………۲۰۰
جدول۴-۶-۷-آماره های آزمون همبستگی پیرسون مربوط به رابطه بین جو خلاقانه کارکنان و کارآفرینی دانش در رده میزان تحصیلات لیسانس و بالاتر ……………………………………………………………………………………..۲۰۱
فهرست نمودارها
عنوان صفحه
نمودار۴-۱-۱-درصد فراوانی وضعیت جنسیت آزمودنی ها………………………………………………………………۱۳۷
نمودار۴-۱-۲-درصد فراوانی وضعیت تاهل آزمودنی ها………………………………………………………………….۱۳۸
نمودار۴-۱-۳-درصد فراوانی وضعیت سن آزمودنی ها…………………………………………………………………..۱۳۹
نمودار۴-۱-۴-درصد فراوانی وضعیت سابقه کار آزمودنی ها……………………………………………………………۱۴۰
نمودار۴-۱-۵-درصد فراوانی وضعیت میزان تحصیلات آزمودنی ها…………………………………………………..۱۴۱
نمودار۴-۲-۱-درصد فراوانی متغیر جو خلاقانه…………………………………………………………………………….۱۴۲
نمودار۴-۲-۲-درصد فراوانی متغیر اهداف چالش برانگیز………………………………………………………………..۱۴۳
نمودار۴-۲-۳-درصد فراوانی متغیر حمایت از ایده ها…………………………………………………………………….۱۴۴
نمودار۴-۲-۴-درصد فراوانی متغیر پویایی…………………………………………………………………………………..۱۴۵
نمودار۴-۲-۵-درصد فراوانی متغیر سرزنده بودن و شوخ طبعی…………………………………………………………۱۴۶
نمودار۴-۲-۶-درصد فراوانی متغیر تعارض…………………………………………………………………………………۱۴۷
نمودار۴-۲-۷-درصد فراوانی متغیر اعتماد…………………………………………………………………………………..۱۴۸
نمودار۴-۲-۸-درصد فراوانی متغیر مباحثه…………………………………………………………………………………..۱۴۹
نمودار۴-۲-۹-درصد فراوانی متغیر زمان ارائه ایده…………………………………………………………………………۱۵۰
نمودار۴-۲-۱۰-آماره های توصیفی متغیر جو خلاقانه…………………………………………………………………….۱۵۱
نمودار۴-۲-۱۱- آماره های توصیفی متغیر اهداف چالش برانگیز……………………………………………………….۱۵۲
نمودار۴-۲-۱۲- آماره های توصیفی متغیر حمایت از ایده ها……………………………………………………………۱۵۲
نمودار۴-۲-۱۳- آماره های توصیفی متغیر پویایی………………………………………………………………………….۱۵۳