۲۲-۴تحلیل به دست آمده از نمرات جمعیت نمونه گروه آزمایش برحسب جنسیت درمیان دانش آموزان دوره متوسطه دوم…..۹۹
۲۳-۴ نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه اول پژوهش……………………………………………………………………………………………۱۰۰
۲۴-۴ نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه دوم پژوهش……………………………………………………………………………………………۱۰۱
۲۵-۴ نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه سوم پژوهش…………………………………………………………………………………………..۱۰۲
۲۶-۴ نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه چهارم پژوهش……………………………………………………………………………………….۱۰۳
۲۷-۴ نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه پنجم پژوهش………………………………………………………………………………………….۱۰۴
۲۸-۴ نتایج به دست آمده در رابطه با فرضیه ششم پژوهش………………………………………………………………………………………….۱۰۵
۲۹-۴ نتایج به دست آمده از مقایسه نمرات دانش آموزان پسر دوره ابتدایی با نمرات دانش آموزان دختر دوره ابتدایی…………۱۰۶
۳۰-۴ نتایج به دست آمده از مقایسه نمرات دانش آموزان پسر دوره متوسطه اول با نمرات دانش آموزان دختر دوره متوسطه اول……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۷
۳۱-۴ نتایج به دست آمده از مقایسه نمرات دانش آموزان پسر دوره متوسطه دوم با نمرات دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۸
۳۲-۴جمع بندی…………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۰۹
فصل پنجم:بحث و نتیجه گیری
۱-۵ مقدمه…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….۱۱۱
۲-۵جمع بندی نتایج بررسی فرضیه های پژوهش………………………………………………………………………………………………………۱۱۲
۱-۲-۵ نتایج بررسی فرضیه ی شماره یک پژوهش……………………………………………………………………………………………………..۱۱۲
۲-۲-۵ نتایج بررسی فرضیه ی شماره دو پژوهش………………………………………………………………………………………………………۱۱۳
۳-۲-۵ نتایج بررسی فرضیه ی شماره سه پژوهش……………………………………………………………………………………………………..۱۱۴
۴-۲-۵ نتایج بررسی فرضیه ی شماره چهار پژوهش…………………………………………………………………………………………………..۱۱۵
۵-۲-۵ نتایج بررسی فرضیه ی شماره پنج پژوهش…………………………………………………………………………………………………….۱۱۷
۶-۲-۵ نتایج بررسی فرضیه ی شماره شش پژوهش…………………………………………………………………………………………………..۱۱۸
۳-۵ نتیجه گیری نهایی از پژوهش حاضر با توجه به نتایج به دست آمده از شش فرضیه ی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۰
۴-۵ پیشنهادهای کاربردی پژوهش……………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۲
۵-۵ پیشنهاد عناوین جهت پژوهش های آتی…………………………………………………………………………………………………………….۱۲۳
۶-۵ محدودیت های پژوهش…………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۲۴
فهرست منابع
الف)منابع فارسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۵
ب)منابع انگلیسی……………………………………………………………………………………………………………………………………………………۱۲۸
ضمائم…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..۱۳۰
فهرست جداول
عنوان………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….صفحه
جدول(۱-۱)نوع رفتار معلم برای گروه کنترل و آزمایش………………………………………………………………………………………………….۹
جدول (۱-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران پسر مقطع ابتدایی در گروه کنترل…………………………………………..۷۹
جدول (۲-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران پسر مقطع ابتدایی در گروه آزمایش…………………………………………۸۰
جدول (۳-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران دختر مقطع ابتدایی در گروه کنترل………………………………………….۸۱
جدول (۴-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران دختر مقطع ابتدایی در گروه آزمایش……………………………………….۸۲
جدول (۵-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران پسر مقطع متوسطه اول در گروه کنترل……………………………………۸۳
جدول (۶-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران پسر مقطع متوسطه اول در گروه آزمایش…………………………………۸۴
جدول (۷-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران دختر مقطع متوسطه اول در گروه کنترل…………………………………..۸۵
جدول (۸-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران دختر مقطع متوسطه اول در گروه آزمایش……………………………….۸۶
جدول (۹-۴)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران پسر مقطع متوسطه دوم در گروه کنترل……………………………………۸۷
جدول (۱۰-۴
)آماره های توصیفی میانگین نمره دانش آموران پسر مقطع متوسطه دوم در گروه آزمایش……………………………….۸۸