1‌.1‌   بیان مساله: 4

 

1‌.2‌   ضرورت و اهمیت تحقیق: 7

 

1‌.3‌   اهداف پژوهش: 8

 

1‌.3‌.1‌  هدف کلی : 8

 

1‌.3‌.2‌  اهداف فرعی: 8

 

1‌.4‌   فرضیه های پژوهش: 9

 

1‌.4‌.1‌  فرضیه اصلی: 9

 

1‌.4‌.2‌  فرضیه های فرعی: 9

 

5.1   تعاریف مفهومی و عملیاتی متغیرها: 9

 

1‌.5‌.1‌  تعاریف مفهومی : 9

 

1‌.5‌.2‌  تعاریف عملیاتی: 10

 

6.1   مدل مفهومی پژوهش: 11

 

فصل دوم : ادبیات و پیشینه پژوهش

 

1.2   مقدمه: 15

 

2‌.2‌   آموزش: 15

 

2‌.3‌   طراحی آموزشی: 15

 

1‌.1‌ .16

 

1‌.2‌ .16

 

1‌.3‌ .16

 

1‌.3‌.1‌  تاریخچه­ی طراحی آموزشی 16

 

2‌.4‌   سازنده گرایی 17

 

2‌.4‌.1‌  نظریه های سازنده گرایی 18

 

2‌.4‌.2‌  کاربرد آموزشی نظریه ی سازنده­گرایی 18

 

2‌.4‌.3‌  اصول طراحی آموزشی از دیدگاه سازنده گرایی 19

 

5.2‌   بازی: 21

 

2‌.5‌.1‌  نظریه های بازی: 24

 

2‌.5‌.2‌  انواع بازی کودکان: 26

 

2‌.5‌.3‌  بازی و سازگاری اجتماعی کودکان 33

 

2‌.5‌.4‌  اثرات شناخته شده بازی بر سلامت 34

 

2‌.5‌.5‌  مراحل رشد بازی در کودکان: 36

 

2‌.5‌.6‌  چهار دوره بازی: 38

 

2‌.5‌.7‌  مشخصه های بازی کودکان: 39

 

2‌.5‌.8‌  دیدگاه دانشمندان اسلامی درزمینه بازی: 39

 

2‌.6‌   هوش: 41

 

2‌.6‌.1‌  هوش یگانه و چندگانه: 42

 

2‌.6‌.2‌  نظریه هوشهای چندگانه: 42

 

2‌.7‌   هوش میان­فردی: 45

 

2‌.7‌.1‌  همکاری: 46

 

2‌.7‌.2‌  همدلی: .47

 

2‌.7‌.3‌  تشخیص مقاصد: 51

 

2‌.8‌   بازی های جدی و آموزش علمی: 52

 

2‌.9‌   داستان و تاثیر روانی آن بر کودکان: 53

 

1.9.2   لذت تفریح: 53

 

2.9.2   رشد مهارتهای زبانی 53

 

3.9.2   تحقق اهداف تربیتی 54

 

4.9.2   انتقال ایدئولوژی: 55

 

2‌.9‌.5‌  درمان بیماریهای روانی 56

 

2‌.10‌   تاثیر بازی بر تقویت هوش میان­فردی: 56

 

2‌.10‌.1‌ فواید قصه­های تصویری: 56

 

2‌.11‌   سالهای پیش دبستانی 59

 

12.2   طراحی آموزش مهارت های اجتماعی 61

 

2‌.13‌   طراحی کارگاه داستان گویی: 63

 

2‌.14‌   پیشینه پژوهش : 66

 

2‌.14‌.1‌ پژوهش های داخلی: 66

 

2‌.14‌.2‌ تحقیقات خارج : 70

 

15.2   جمع بندی: 72

 

فصل سوم: روش تحقیق

 

3‌.1‌   روش تحقیق 75

 

3‌.1‌.1‌  روش تحقیق ترکیبی 75

 

3‌.2‌   جامعه آماری 76

 

3‌.3‌   نمونه آماری و روش نمونه گیری 77

 

4.3   روش گردآوری اطلاعات 77

 

3‌.5‌   ابزار پژوهش 77

 

3‌.6‌   روایی 78

 

3‌.7‌   پایایی 78

 

3‌.8‌   روش تحلیل داده ها 79

 

3‌.9‌   برگزاری کارگاه: 81

 

3‌.10‌   دیاگرام پژوهش: 82

 

4.3   تجزیه و تحلیل داده های کیفی 87

 

4‌.1‌.1‌  جداول فراوانی 87

 

4‌.1‌.2‌  جدول میانگین 90

 

4‌.1‌.3‌  تشریح و تحلیل مشاهدات 91

 

2.4   تجزیه و تحلیل داده های کمی 100

 

4‌.2‌.1‌  آمارهای استنباطی: 100

 

4‌.2‌.2‌  یافته‌های استنباطی: 101

 

4‌.3‌   جمع بندی: 102

 

فصل پنجم بحث و نتیجه گیری

 

5‌.1‌   سوال اصلی: 105

 

1.1.5   طراحی آموزشی مبتنی بر بازی بر هوش میان فردی کودکان تاثیر دارد؟ 105

 

2.5 سوالات فرعی: 106

 

1.2.5   طراحی آموزشی مبتنی بر بازی بر توانایی همکاری کودکان تاثیر دارد؟ 106

 

2.2.5   طراحی آموزشی مبتنی بر بازی بر توانایی همدلی کودکان تاثیر دارد؟ 108

 

2.3.5   طراحی آموزشی مبتنی بر بازی بر توانایی تشخیص مقاصد کودکان تاثیر دارد؟ 109

 

5‌.3‌   پیشنهادهای کاربردی: 110

 

5‌.4‌   پیشنهادهای پژوهشی: 111

 

5‌.5‌   محدودیتهای پژوهش: 111

 

منابع و مآخذ 114

 

ضمائم

 

 فهرست جداول

 

جدول‏4‑‏1 جدول­فراوانی­پاسخ­ها در متغیرها.روزاول 88

 

جدول 4‑‏2 فراوانی­پاسخ­ها در متغیرها.روزدوم 88

 

جدول4‑‏3 فراوانی­پاسخ­ها در متغیرها.روزسوم 89

 

جدول4‑‏4 فراوانی­پاسخ­ها در متغیرها.روزچهارم 89

 

جدول4‑‏5 فراوانی­پاسخ­هادرمتغیرها.روزپنجم 89

 

جدول‏4‑6 میانگین­متغیرها در دونوبت پیش­آزمون وپس­آزمون 90

 

جدول4‑7 روز اول 92

 

جدول4‑8 روز دوم 94

 

جدول4‑‏9روز سوم 96

 

جدول4‑‏10 روز چهارم 97

 

جدول4‑‏11 روز پنجم 99

 

جدول4‑‏12میانگین و انحراف استاندارد هوش میان­فردی در پیش‌آزمون وپس‌آزمون 100

 

جدول4‑‏13 آزمون کولموگروف- ‌اسمیرنوف برای بررسی نرمال­بودن توزیع داده‌های هوش میان­فردی 101

 

جدول4‑14 آزمونTهمبسته 102

 

فصل اول:
کلیات پژوهش

 

1‌.1‌  مقدمه:

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...