فهرست مطالب 
 
فهرست مطالب
عنوان                                                                         صفحه
چکیده…     1                                                                                                                      
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1 مقدمه    3                                                                                                                                 
1- 2 طرح مساله       4
1-3  اهمیت و ضرورت مساله      5
1-4 سوال پژوهش .       6
1-5  اهداف پژوهش         7
1-6 فرضیات             7
1-7 پیشنه تحقیق                 7    
1-7-1  پیشینه پژوهش در خارج از کشور         10
1-7-2 : پیشنه تحقیق در داخل کشور         11
1-8  روند یابی پژوهش          12
1-8-1 روش پژوهش .           12
1-8-2 ابزار گرد آوری داده ها .            12
1-8-3  جامعه آماری           13
1-8-4 روایی            13
1-9  مشکلات تحقیق         13
 
 
فصل دوم: مبانی نظری پژوهش
2-1 مقدمه          15
2-2  مروری بر مفاهیم اصلی .            15

 

گردشگری . 15
 

 

انواع گردشگری .             15
 
 

 

انواع گردشگری از نظر مکان مقصد 16
 

 

انواع گردشگری از نظر موضوع 16
 

 

اصول گردشگری پایدار . 17
 

 

اهداف گردشگری پایدار . 17
 

 

تعریف آژانس گردشگری 17
 

 

تورهای ورودی .          18
 

 

درجه بندی آژآنس های گردشگری ورودی . 18
 

 

مفهوم بازاریابی         18
 

 

مفهوم بازاریابی گردشگری . 18
 

 

گردشگری الکترونیک . 19
 

 

سیستم هوشمند . 19
 

 

گردشگری هوشمند 20
 

 

ابزارهای گردشگری هوشمند .   20
 
 
فصل سوم: خصوصیات منطقه مورد مطالعه
3-1 مقدمه .        25
3-2 موقعیت جغرافیای تهران .        27
3-3 شرایط آب و هوایی تهران  .        28
3-4 آب و هوای شهر تهران         28
3-5 جاذبه ای گردشگری شهر تهران        29
3-6 مناطق مختلف تهران         30
3-7 اطلاعات در مورد آژآنس های گردشگری در ایران و تهران          31
3-7-1 تعداد کل آژانس هاس گردشگری در ایران و تهران .        31
3-7-2 تعداد آژآنس های گردشگری ورودی در تهران     31
3-7-3 پراکندگی آژانس های ورودی فعال در تهران      32
 
فصل چهارم: یافته های پژوهش
4-1 مقدمه  .     35
4-2 بررسی نمونه به تفکیک جنسیت        35
4-3 برررسی نمونه به تفکیک گروه سنی.        36
4-4 بررسی نمونه به تفکیک تحصیلات          36
4-5 بررسی نمونه به تفکیک زمان آشنایی با مفهوم گردشگری هوشمند .          37
4-6 بررسی سوالات پرسشنامه پژوهش .          37
4-6-1  بررسی نمونه به لحاظ میزان تاثیر استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه گردشگری    37  
4-6-2  بررسی نمونه به لحاظ میزان تاثیر توسعه فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یک کشور در ورود
به رقابت بین المللی     38
4-6-3  بررسی نمونه به تفکیک میزان آشنایی با مفهوم گردشگری الکترونیک.       39 
4-6-4  بررسی نمونه به تفکیک میزان آشنایی با مفهوم گردشگری هوشمند.       40    
4-6-5  بررسی نمونه به تفکیک زمان آشنایی با مفهوم گردشگری هوشمند       41
4-6-6  بررسی نمونه به تفکیک میزان آشنایی با ابزارهای هوشمند بازاریابی        42
4-6-7  بررسی نمونه به تفکیک میزان مجهز بودن به ابزارهای هوشمند.        42
4-6-8  بررسی نمونه به تفکیک میزان استفاده از ابزارهای هوشمند        43
4-6-9  بررسی نمونه به تفکیک میزان جذب مشتریان با بهره گرفتن از ابزارهای هوشمند.        44
4-6-10  بررسی نمونه به تفکیک میزان پیش بینی جذب مشتریان با استفاده ازابزارهای هوشمند در آینده.      45
4-6-11  بررسی نمونه به تفکیک میزان تاثیر بازاریابی هوشمند در جذب گردشگر خارجی.       45
4-6-12  بررسی نمونه به تفکیک میزان آشنایی مسئولین با بازاریابی هوشمند.      46
4-6-13  بررسی نمونه به تفکیک میزان تاثیر آشنایی مسئولین بابازاریابی هوشمند در توسعه و فروش.    47
4-6-14  بررسی نمونه به تفکیک میزان تاثیر توسعه گردشگری هوشمند بر ترغیب و تشویق گردشگران
 خارجی.        48   
4-6-15  بررسی نمونه به تفکیک میزان تاثیر بازاریابی هوشمند بر توسعه گردشگری یک کشور.     49
4-6-16  بررسی نمونه به تفکیک میزان تاثیر بازاریابی هوشمند بر ارز آوری از طریق گردشگری ورودی 50
 
4-6-17  بررسی نمونه به تفکیک میزان استفاده آژانس ها از روش بازاریابی هوشمند برای بازاریابی گردشگری.51
4-6-18  بررسی نمونه به تفکیک میزان تاثیر صرف بودجه در زمینه تبلیغات و بازاریابی هوشمند میتواند درافزایش
 در آمد ارزی و  فروش آژانسها.51
 
4-6-19  بررسی نمونه به تفکیک میزان استفاده از روش های بازاریابی هوشمند  52
4-6-20 بررسی  روش های بازاریابی هوشمند موثرتر و کاربردی تر  53
4-6-21 بررسی و پیش بینی روش های بازاریابی هوشمند برای توسعه سریع گردشگری در آینده     54
4-6-22 روش های ترجیحی بازاریابی در شرکت های بررسی شده.  55
4-6-23 بررسی شبکه های اجتماعی مورد استفاده در آژانس های گردشگری بررسی شده 56
4-6-24 بررسی تاثیر بازاریابی هوشمند در گردشگری بین المللی و داخلی    56
4-6-25  تحلیل نظرات و پیشنهادات ارائه شده در راستای توسعه بازاریابی و گردشگری هوشمند.    57
 
فصل پنجم: نتیجه گیری
5-1 مقدمه       60
5-2 آزمون فرضیات .      60
5-3 نتیجه گیری .      62 
5-4 ارائه پیشنهادات  .       63
5-5 پیشنهاد برای آینده .       63
منابع .      64
خلاصه انگلیسی      69
پرسشنامه پژوهش .      70
 
 
 
 
 
 
فهرست جدول ها                                                                                     صحفه
 جدول شماره 3-1  میانگین ماهانه پارامترهای اقلیمی ایستگاه  تهران مهرآباد از بدو تاسیس.      28
 جدول شماره 3-2  فراوانی و درصد آژانس های مسافرتی در تهران         31
 جدول شماره -33 : فراوانی و درصد آژانس های ورودی در تهران      31
 جدول  شماره 3-4:   فراوانی آژانس های ورودی در مناطق 22 گانه شهر تهران . .      32
 جدول شماره 4-1 : جدول فراوانی پاسخ گویان بر اساس جنیست  .      35
 جدول شماره  4-2 : جدول فراوانی پاسخ گویان به  تفکیک گروه سنی.    36
  جدول شماره 4-3 :  جدول فراوانی  پاسخ گویان بر اساس تحصیلات .     36
جدول شماره 4-4 : جدول فراوانی به تفکیک میزان آشنایی با مفهوم گردشگری .  37
  جدول  شماره 4-5 : جدول فراوانی میزان استفاده از فن آوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه گردشگری   38
جدول شماره 4-6 :جدول فراوانی میزان تاثیر  فن آوری اطلاعات و ارتباطات در یک کشور در ورود به رقابت بین المللی          39
جدول شماره 4-7  جدول فراوانی میزان آشنایی پاسخ گویان با مفهوم گردشگری هوشمند        40
جدول شماره 4-8  : جدول فراوانی میزان آشنایی پاسخ گویان با مفهوم گردشگری هوشمند.     41
جدول  شماره 4-9 جدول فراوانی میزان آشنایی پاسخ گویان با مفهوم گردشگری هوشمند     41
جدول شماره 4-10 جدول فراوانی میزان آشنایی پاسخ گویان با ابزارهای هوشمند.     42
  جدول شماره 4-11 جدول فراوانی میزان مجهز بودن شرکت های گردشگری به ابزارهای هوشمند .      43
جدول 4-12 جدول فراوانی میزان استفاده شرکت های گردشگری به ابزارهای هوشمند       44
جدول شماره4-13  جدول فراوانی میزان جذب گردشگر با ابزارهای هوشمند      44
جدول شماره 4-14  فراوانی پیش بینی جذب مشتری باابزارهای هوشمند در آینده       45
جدول شماره 4-15  جدول فراوانی میزان تاثیر بازاریابی هوشمند در جذب گردشگر خارجی .        46   
جدول شماره 4-16 جدول فراوانی میزان آشنایی مسیولین با بازاریابی هوشمند         47
جدول شماره 4-17  جدول فراوانی میزان تاثیر  آشنایی مسیولین با بازاریابی هوشمند در توسعه گردشگری ایران   48
جدول شماره 4-18  جدول فراوانی میزان آشنایی تاثیر توسعه گردشگری هوشمند بر تشویق گردشگران خارجی     49
جدول شماره  4-19  جدول فراوانی میزان تاثیر بازاریابی هوشمند در توسعه گردشگری کشور  50
جدول شماره 4-20  جدول فراوانی میزان تاثیر بازاریابی هوشمند بر ارز آوری از طریق گردشگری ورودی.   50
جدول شماره 4-21 جدول فراوانی میزان استفاده آژانس ها از روش بازاریابی هوشمند برای بازاریابی گردشگری   51
جدول شماره 4-22 جدول فراوانی میزان تاثیر صرف بودجه در زمینه تبلیغات و بازاریابی هوشمند میتواند درافزایش
در آمد ارزی و  فروش آژانسها .        52
جدول شماره 4-23 : جدول فراوانی میزان استفاده از روش های بازاریابی هوشمند در آژانس های گردشگری     52
جدول شماره 4-24 جدول فراوانی میزان روش های  کاربردی و موثر بازاریابی هوشمند.      54
جدول شماره 4 -25 : جدول فراوانی پیش بینی روش های بازاریابی هوشمند در توسعه گردشگری در آینده         55
جدول شماره 4-26 جدول فراوانی روش های ترجیحی بازاریابی در آژانس های بررسی شده .        55
جدول شماره 4-27  جدول فراوانی شبکه های اجتماعی استفاده شده در آژانس های بررسی شده          56
جدول شماره 4-28  جدول فراوانی میزان تاثیر بازاریابی هوشمند در گردشگری داخلی و بین المللی        57
 
فهرست نقشه ها
نقشه شماره 3-1 ایران          26
نقشه شماره 3-2  تهران  .      27
نقشه  3-3  : مناطق  22 گانه تهران .         31  
 
فهرست نمودار
نمودار 1-1 : نسل های وب                      9
 
پیوست
پیوست شماره 1 : پرسشنامه پژوهش .      70
 
 

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...