۰۱/۰**
۲۹/۸
۲۴۰/۰
استراتژی تطابق قیمت
متغیر وابسته: عملکرد صادراتی p:0/01 ** p:0/05*
با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده در باب رابطه متغیر استراتژی تطابق قیمت گذاری با عملکرد صادراتی می توان گفت ضریب رگرسیونی استاندارد شده(B) که تحت عنوان ضریب مسیر است برابر با (۲۴۰/۰) و مقدار تی بدست آمده برای این ضریب (۲۹/۸ ) می باشد که این مقدار در سطح ۰۱/۰ معنادار می باشد بنابر این می توان گفت که فرضیه ما تایید می گردد یعنی متغیر استراتژی تطابق قیمت گذاری با عملکرد صادراتی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار دارد و هر واحد تغییر در متغیر استراتژی تطابق قیمت گذاری با ۲۴۰/۰ واحد تغییر در متغیر عملکرد صادراتی همراه می باشد.
( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )
فرضیه نهم :
استفاده از کانال صادرات مستقیم دارای رابطه مستقیم با عملکرد صادراتی است.
جدول شماره۴-۱۳. بررسی میزان ارتباط استفاده از کانال صادرات مستقیم با عملکرد صادراتی
سطح
معناداری
مقدار T
ضرایب رگرسیونی
استاندارد شده
Beta
منبع تغییرات
۰۱/۰**
۴۹/۷
۳۸۰/۰
کانال صادرات مستقیم
متغیر وابسته: عملکرد صادراتی p:0/01 ** p:0/05*
با توجه به نتایج حاصل از تحلیل داده در باب رابطه متغیراستفاده از کانال صادرات مستقیم با عملکرد صادراتی می توان گفت ضریب رگرسیونی استاندارد شده(B) که تحت عنوان ضریب مسیر است برابر با (۳۸۰/۰) و مقدار تی بدست آمده برای این ضریب (۴۹/۷ ) می باشد که این مقدار در سطح ۰۱/۰ معنادار می باشد بنابر این می توان گفت که فرضیه ما تایید می گردد یعنی متغیر استفاده ازکانال صادرات مستقیم با عملکرد صادراتی رابطه مستقیم، مثبت و معنادار دارد و هر واحد تغییر در متغیر کانال صادرات مستقیم با ۳۸۰/۰ واحد تغییر در متغیر عملکرد صادراتی همراه می باشد.
فرضیه دهم :
هزینه های تبلیغات خارجی بطور مستقیم با عملکرد صادراتی ارتباط دارد.
جدول شماره۴-۱۴. بررسی میزان ارتباط استفاده از هزینه های تبلیغات خارجی با عملکرد صادراتی
سطح
معناداری
مقدار T
ضرایب رگرسیونی
استاندارد شده
Beta
منبع تغییرات
۰۱/۰**
۵۸/۱۶
۷۲۰/۰
هزینه تبلیغات خارجی