فهرست مطالب

 

عنوان  صفحه

 

چکیده1

 

فصل اول:کلیات پژوهش

 

1-1 مقدمه.3

 

1-2 بیان مسأله4

 

1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش5

 

1-4 اهداف پژوهش6

 

1-5 فرضیات پژوهش.7

 

1-6 مدل مفهومی پژوهش.7

 

1-7 قلمرو پژوهش8

 

1-7-1 قلمرو موضوعی پژوهش8

 

1-7-2 قلمرو زمانی پژوهش.8

 

1-7-3 قلمرو مکانی پژوهش.9

 

 

 

فصل دوم:مبانی نظری و پیشینه­ی پژوهش

 

2-1 مقدمه.10

 

2-2بیان مسئله.12

 

2-3ضرورت واهمیت پژوهش14

 

2-4 پیشینه پژوهش.16

 

2-4-1 پیشینه مطالعات داخلی.16

 

2-4-2 پیشینه مطالعات خارجی18

 

2-5 موضوع پژوهش.19

 

2-6 مبانی نظری فرضیات.20

 

       2-6-1فرضیه اول.30

 

       2-6-2 فرضیه دوم.33

 

       2-6-3 فرضیه سوم34

 

       2-6-4 فرضیه چهارم.35

 

       2-6-5 فرضیه پنجم.36

 

         2-6-6 فرضیه ششم38

 

         2-6-7 فرضیه هفتم.39

 

         2-6-8 فرضیه هشتم40

 

2-7 مدل مفهومی پژوهش.42

 

2-8 جمع بندی فصل دوم.44

 

فصل سوم: روش شناسی پژوهش

 

 

 

3-1 مقدمه.48

 

3-2 روش تحقیق48

 

3-3 متغیرهای پژوهش.48

 

3-4تعریف متغیرها49

 

3-5 جامعهآماریتحقیق.49

 

3-6روش نمونه گیری وحجم نمونه49

 

3-7 ابزارگردآوریداده‌ها50

 

       3-7-1 کتابخانه ای.50

 

       3-7-2 پرسشنامه50

 

3-8روایی وپایایی پرسشنامه50

 

        3-8-1آزمون روایی پرسشنامه52

 

        3-8-2 آزمون پایایی پرسشنامه.53

 

3-9 روش تحلیل داده­ها54

 

       3-9-1 آزمون های برازندگی مدل کلی.54

 

       3-9-2 شاخص های مطلق54

 

       3-9-3 شاخص های نسبی54

 

       3-9-4 شاخص های تعدیل یافته.54

 

 

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده­ ها

 

4-1 مقدمه.57

 

4-2 آمار توصیفی58

 

4-2-1 توصیف ویژگی­های جمعیت شناختی.58

 

4-2-1-1 توصیف ویژگی­های جنسیت.58

 

4-2-1-2 توصیف ویژگی­های سن59

 

4-2-1-3 توصیف ویژگی­های تحصیلات.60

 

4-2-1-4 توصیف ویژگی­های سنوات61

 

4-2-2 آمار توصیفی متغیرهای تحقیق.62

 

4-3 آمار استنباطی.65

 

4-3-1 بررسی نرمال بودن داده­ها65

 

4-3-2 محاسبه همبستگی بین متغیرهای تحقیق69

 

4-3-3 مدل یابی معادلات ساختاری و آزمون فرضیه های تحقیق71

 

4-3-3-1 تحلیل عاملی تائیدی72

 

                     4-3-3-2  مدل ساختاری پژوهش72

 

فصل پنجم: نتیجه­گیری و پیشنهادها

 

5-1 مقدمه81

 

5-2  نتیجه­گیری فرضیات پژوهش.81

 

       5-2-1 فرضیه اول.81

 

    5-6-2 فرضیه دوم.81

 

    5-6-3 فرضیه سوم82

 

    5-6-4 فرضیه چهارم.82

 

    5-6-5 فرضیه پنجم.82

 

    5-6-6 فرضیه ششم.83

 

     5-6-7 فرضیه هفتم83

 

     5-6-8 فرضیه هشتم.84

 

5-3 پیشنهادها اجرایی( حاصل از پژوهش).84

 

5-4 محدودیت پژوهش.84

 

منابع و مأخذ.88

 

پیوست اول: پرسشنامه93

 

پیوست دوم: خروجی آموس96

 

                                              

 

                                               فهرست جداول

 

عنوان  صفحه

 

جدول3-1 متغیرهای پژوهش48

 

جدول3-2 دسته بندی سوالات پرسشنامه.51

 

جدول 3-3 مقادیر آلفای کرونباخ به تفکیک هر یک از مؤلفه­ها.53

 

جدول 4-1 توزیع فراوانی پاسخ ­دهندگان برحسب جنسیت58

 

جدول 4-2 توزیع فراوانی پاسخ ­دهندگان برحسب گروه سنی59

 

جدول 4-3 توزیع فراوانی پاسخ ­دهندگان برحسب مقطع تحصیلی.60

 

جدول 4-4توزیع فراوانی پاسخ ­دهندگان برحسب سنوات.61

 

جدول4-5شاخص­های مرکزی، پراکندگی و توزیع متغیرهای تحقیق62

 

جدول4-6 آزمون کلموگروف- اسمیرنوف متغیرهای تحقیق66

 

جدول 4-7نحوه داوری میزان عددی ضریب  همبستگی.69

 

جدول4-8 نتایج آزمون همبستگی.70

 

جدول4-9نام گذاری کدهای مدل کلی تحقیق73

 

جدول 4-10 شاخص­های برازش مدل ساختاری76

 

جدول4-11شاخص های برازش مدل اصلاحی78

 

جدول 4-12 برآورد­های مدل کلی79

 

چکیده:

 

کار ارزش محوری جامعه است و رفع بیکاری به عنوان یک پدیده ی مخرب اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، همواره از جمله دغدغه های اساسی برنامه ریزان بوده است.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...