تابستان 1392
(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده. 1
فصل اول: کلیات پژوهش
1-1- مقدمه 3
1-2- بیان مسئله. 4
1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 7
1-4- سئوال های تحقیق 8
1-5- اهداف تحقیق 8
1-6- فرضیه تحقیق 9
1-7- متغیرهای تحقیق. 10
1-8- مدل تحلیلی تحقیق. 10
1-9- قلمرو تحقیق 11
1-9-1- قلمرو موضوعی 11
1-9-2- قلمرو مکانی. 11
1-9-3- قلمرو زمانی. 11
1-10- تعریف واژگان کلیدی تحقیق. 12
فصل دوم: ادبیات تحقیق
2-1- مقدمه 14
2-2- مدیریت دانش 14
2-2-1- مفهوم دانش و انواع آن. 14
2-2-2- هرم دانش 18
2-2-3- انواع دانش 18
2-2-4- سبک های ایجاد و تبدیل دانش 23
2-2-5- مفهوم مدیریت دانش، فرآیندها و مزایای آن. 25
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-2-5-1- تعاریفی از مدیریت دانش 25
2-2-5-2- رشد و توسعه مدیریت دانش. 27
2-2-5-3- فرآیندهای مدیریت دانش. 28
2-2-6- اهمیت و ضرورت مدیریت دانش در سازمان های دولتی و نقش عامل انسانی 37
2-2-7- مدل های مدیریت دانش. 38
2-3- توانمندسازی کارکنان 43
2-3-1- پیشینه تاریخی توانمندسازی. 43
2-3-2- تعاریف توانمندسازی 45
2-3-3- رویکردهای توانمندسازی. 47
2-3-3-1- رویکرد ارتباطی 48
2-3-3-2- رویکرد انگیزشی 48
2-3-3-3- رویکرد شناختی. 49
2-3-4- فرآیند توانمندسازی 51
2-3-5- سطوح برنامه های توانمندسازی کارکنان. 52
2-3-6- دلایل توانمندسازی کارکنان 53
2-3-7- مدل های توانمندسازی. 54
2-3-7-1- مدل توانمندسازی کانگر و کاننگو 54
2-3-7-2 مدل توانمندسازی رایلی، بنتلی و لین. 55
2-3-7-3- مدل توانمندسازی یاهیا ملهم 56
2-3-7-4- مدل توانمندسازی رابینز و کرینکو و فرندال 56
2-3-7-5- مدل توانمندسازی باولن و لاولر 57
2-3-7-6- مدل توانمندسازی مگ لاگان و نل 58
2-3-7-7- مدل توانمندسازی گائو 59
فهرست مطالب
عنوان صفحه
2-3-8- توانمندسازی در محیط کار. 61
2-3-9- رویکرد ساختاری و روانشناختی توانمندسازی. 61
2-3-9-1- تئوری توانمندسازی ساختاری کانتر. 64
2-3-9-2- تئوری توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر. 69
2-4- پیشینه تحقیق. 73
2-4-1 پیشینه داخلی. 74
2-4-2- پیشینه خارجی 76
2-5- بانک کشاورزی. 78
2-5-1- بیانیه مأموریت بانک کشاورزی. 79
2-5-2- دستاوردها و نوآوری های بانک. 79
2-6- نتیجه گیری. 81
فصل سوم : روش شناسی تحقیق
3-1- مقدمه 83
3-2- روش تحقیق 83
3-3- جامعه آماری 83
3-4- نمونه آماری 84
3-5- قلمرو تحقیق 85
3-5-1- قلمرو موضوعی 85
3-5-2- قلمرو مکانی. 85
3-5-3- قلمرو زمانی. 85
3-6- نحوه جمع آوری داده ها 86
3-6-1- ابزار سنجش تحقیق 86
3-6-2- روایی پرسشنامه 87
3-6-3-. پایایی پرسشنامه 88
فهرست مطالب
عنوان صفحه
3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها 89
3-7-1- آمار توصیفی. 89
3-7-2- آمار استنباطی. 90
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها
4-1- مقدمه 94
4-2- آمار توصیفی 95
4-2-1- جنسیت. 95
4-2-2- تأهل 96
4-2-3- تحصیلات 97
4-2-4- سابقه کار. 98
4-2-5- نوع استخدام. 99
4-2-6- متغیرهای تحقیق 100
4-3- نتایج حاصل از تحلیل استنباطی داده ها. 100
4-3-1- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف. 100
4-3-2- آزمون فرضیات 101
4-3-2-1- فرضیه اول. 101
4-3-2-2- فرضیه دوم. 102
4-3-2-3- فرضیه سوم. 103
4-3-2-4- فرضیه چهارم. 104
4-3-2-5- فرضیه اصلی 105
4-4- سایر یافته های تحقیق. 106
4-4-1- آزمونT دو جامعه مستقل و U من- ویتنی. 106