تابستان 1392
 

 

(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)

 

 

 

(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                           صفحه

 

چکیده. 1

 

فصل اول: کلیات پژوهش

 

1-1- مقدمه 3

 

1-2- بیان مسئله. 4

 

1-3- اهمیت و ضرورت تحقیق 7

 

1-4- سئوال های تحقیق 8

 

1-5- اهداف تحقیق 8

 

1-6- فرضیه تحقیق 9

 

1-7- متغیرهای تحقیق. 10

 

1-8- مدل تحلیلی تحقیق. 10

 

1-9- قلمرو تحقیق 11

 

1-9-1- قلمرو موضوعی 11

 

1-9-2- قلمرو مکانی. 11

 

1-9-3- قلمرو زمانی. 11

 

1-10- تعریف واژگان کلیدی تحقیق. 12

 

فصل دوم: ادبیات تحقیق

 

2-1- مقدمه 14

 

2-2- مدیریت دانش 14

 

2-2-1- مفهوم دانش و انواع آن. 14

 

2-2-2- هرم دانش 18

 

2-2-3- انواع دانش 18

 

2-2-4- سبک های ایجاد و تبدیل دانش 23

 

2-2-5- مفهوم مدیریت دانش، فرآیندها و مزایای آن. 25

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                           صفحه

 

2-2-5-1- تعاریفی از مدیریت دانش 25

 

2-2-5-2- رشد و توسعه مدیریت دانش. 27

 

2-2-5-3- فرآیندهای مدیریت دانش. 28

 

2-2-6- اهمیت و ضرورت مدیریت دانش در سازمان های دولتی و نقش عامل انسانی 37

 

2-2-7- مدل های مدیریت دانش. 38

 

2-3- توانمندسازی کارکنان 43

 

2-3-1- پیشینه تاریخی توانمندسازی. 43

 

2-3-2- تعاریف توانمندسازی 45

 

2-3-3- رویکردهای توانمندسازی. 47

 

2-3-3-1- رویکرد ارتباطی 48

 

2-3-3-2- رویکرد انگیزشی 48

 

2-3-3-3- رویکرد شناختی. 49

 

2-3-4- فرآیند توانمندسازی 51

 

2-3-5- سطوح برنامه های توانمندسازی کارکنان. 52

 

2-3-6- دلایل توانمندسازی کارکنان 53

 

2-3-7- مدل های توانمندسازی. 54

 

2-3-7-1- مدل توانمندسازی کانگر و کاننگو 54

 

2-3-7-2 مدل توانمندسازی رایلی، بنتلی و لین. 55

 

2-3-7-3- مدل توانمندسازی یاهیا ملهم 56

 

2-3-7-4- مدل توانمندسازی رابینز و کرینکو و فرندال 56

 

2-3-7-5- مدل توانمندسازی باولن و لاولر 57

 

2-3-7-6- مدل توانمندسازی مگ لاگان و نل 58

 

2-3-7-7- مدل توانمندسازی گائو 59

 

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                           صفحه

 

2-3-8- توانمندسازی در محیط کار. 61

 

2-3-9- رویکرد ساختاری و روانشناختی توانمندسازی. 61

 

2-3-9-1- تئوری توانمندسازی ساختاری کانتر. 64

 

2-3-9-2- تئوری توانمندسازی روانشناختی اسپریتزر. 69

 

2-4- پیشینه تحقیق. 73

 

2-4-1 پیشینه داخلی. 74

 

2-4-2- پیشینه خارجی 76

 

2-5- بانک کشاورزی. 78

 

2-5-1- بیانیه مأموریت بانک کشاورزی. 79

 

2-5-2- دستاوردها و نوآوری های بانک. 79

 

2-6- نتیجه گیری. 81

 

فصل سوم : روش شناسی تحقیق

 

3-1- مقدمه 83

 

3-2- روش تحقیق 83

 

3-3- جامعه آماری 83

 

3-4- نمونه آماری 84

 

3-5- قلمرو تحقیق 85

 

3-5-1- قلمرو موضوعی 85

 

3-5-2- قلمرو مکانی. 85

 

3-5-3- قلمرو زمانی. 85

 

3-6- نحوه جمع آوری داده ها 86

 

3-6-1- ابزار سنجش تحقیق 86

 

3-6-2- روایی پرسشنامه 87

 

3-6-3-. پایایی پرسشنامه 88

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                           صفحه

 

3-7- روش تجزیه و تحلیل داده ها 89

 

3-7-1- آمار توصیفی. 89

 

3-7-2- آمار استنباطی. 90

 

فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده ها

 

4-1- مقدمه 94

 

4-2- آمار توصیفی 95

 

4-2-1- جنسیت. 95

 

4-2-2- تأهل 96

 

4-2-3- تحصیلات 97

 

4-2-4- سابقه کار. 98

 

4-2-5- نوع استخدام. 99

 

4-2-6- متغیرهای تحقیق 100  

 

4-3- نتایج حاصل از تحلیل استنباطی داده ها. 100

 

4-3-1- آزمون کولموگروف- اسمیرنوف. 100

 

4-3-2- آزمون فرضیات 101

 

4-3-2-1- فرضیه اول. 101

 

4-3-2-2- فرضیه دوم. 102

 

4-3-2-3- فرضیه سوم. 103

 

4-3-2-4- فرضیه چهارم. 104

 

4-3-2-5- فرضیه اصلی 105

 

4-4- سایر یافته های تحقیق. 106

 

4-4-1- آزمونT دو جامعه مستقل و U من- ویتنی. 106

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...