جدول ۵-۴ توزیع فراوانی آزمودنی ها بر حسب برند مورد استفاده ۹۴
جدول ۶-۴ آزمون های مورد استفاده جهت آمار استنباطی ۹۴
جدول ۷-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر علاقه به محصول ۹۶
جدول ۸-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر احساس لذت از خرید ۹۷
جدول ۹-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر ابعاد نشانه ای ۹۸
جدول ۱۰-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر احتمال ریسک ۹۹
جدول ۱۱-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر اهمیت ریسک ۱۰۰
جدول ۱۲-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر منابع شناختی ۱۰۱
جدول ۱۳-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر جایگزینی ۱۰۲
جدول ۱۴-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر تعهد به برند ۱۰۳
جدول ۱۵-۴ نتایج آزمون نرمالیتی متغیر وابستگی ۱۰۴
جدول ۱۶-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر علاقه به محصول ۱۰۶
جدول ۱۷-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر احساس لذت از خرید ۱۰۷
جدول ۱۸-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر ابعاد نشانه ای ۱۰۸
جدول ۱۹-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر احتمال ریسک ۱۰۹
جدول ۲۰-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر اهمیت ریسک ۱۱۰
جدول ۲۱-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر منابع شناختی ۱۱۱
جدول ۲۲-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر جایگزینی ۱۱۲
جدول ۲۳-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر تعهد به برند ۱۱۳
جدول ۲۴-۴ نتایج آزمون نسبت متغیر وابستگی ۱۱۴
جدول ۲۵-۴ نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین متغیرهای علاقه و وفاداری به برند برند ۱۱۶
جدول ۲۶-۴ نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین متغیرهای احساس لذت و وفاداری به برند ۱۱۹
جدول ۲۷-۴ نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین متغیرهای ابعاد نشانه ای و وفاداری به برند ۱۲۲
جدول ۲۸-۴ نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین متغیرهای احتمال ریسک و وفاداری به برند ۱۲۵
جدول ۲۹-۴ نتایج آزمون همبستگی اسپیرمن بین متغیرهای اهمیت ریسک و وفاداری به برند ۱۲۸
جدول ۳۰-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های درگیری ۱۳۱
جدول ۳۱-۴ رتبه بندی متغیر های درگیری مشتری ۱۳۱
جدول ۳۲-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های علاقه به محصول ۱۳۱
جدول ۳۳-۴ رتبه بندی شاخص متغیر علاقه به محصول ۱۳۲
جدول ۳۴-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های لذت ۱۳۲
جدول ۳۵-۴ رتبه بندی شاخص متغیر احساس لذت از خرید ۱۳۲
جدول ۳۶-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های ابعاد نشانه ای ۱۳۳
جدول ۳۷-۴ رتبه بندی شاخص متغیر ابعاد نشانه ای ۱۳۳
جدول ۳۸-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های احتمال ریسک ۱۳۳
جدول ۳۹-۴ رتبه بندی شاخص متغیر احتمال ریسک ۱۳۳
جدول ۴۰-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های اهمیت ریسک ۱۳۴
جدول ۴۱-۴ رتبه بندی شاخص متغیر اهمیت ریسک ۱۳۴
جدول ۴۲-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های وفاداری به برند ۱۳۴
جدول ۴۳-۴ رتبه بندی متغیر عناصر وفاداری به برند ۱۳۴
جدول ۴۴-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های منابع شناختی ۱۳۵
جدول ۴۵-۴ رتبه بندی شاخص متغیر منابع شناختی ۱۳۵
جدول ۴۶-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های جایگزینی ۱۳۵
جدول ۴۷-۴ رتبه بندی شاخص متغیر جایگزینی ۱۳۶
جدول ۴۸-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های تعهد به برند ۱۳۶
جدول ۴۹-۴ رتبه بندی شاخص متغیر تعهد به برند ۱۳۶
جدول ۵۰-۴ نتایج آزمون فریدمن جهت رتبه بندی متغیر های وابستگی ۱۳۷
جدول ۵۱-۴ رتبه بندی شاخص متغیر وابستگی ۱۳۷
جدول ۴۱-۴ رتبه بندی شاخص متغیر های درگیری مشتری ۱۴۵
فهرست منابع به کار رفته در تحقیق
فهرست منابع فارسی ۱۵۳
فهرست منابع لاتین ۱۵۳
فصل اول
کلیات تحقیق
مقدمه