(در فایل دانلودی نام نویسنده و استاد راهنما موجود است)
تکه هایی از متن پایان نامه به عنوان نمونه :
(ممکن است هنگام انتقال از فایل اصلی به داخل سایت بعضی متون به هم بریزد یا بعضی نمادها و اشکال درج نشود ولی در فایل دانلودی همه چیز مرتب و کامل است)
فهرست مطالب
عنوان صفحه
چکیده 1
فصل اول: کلیات تحقیق
1-1) مقدمه. 3
1-2) بیان مسأله. 4
1-3) ضرورت و اهمیت تحقیق 6
1-4) اهداف تحقیق 7
1-5) چارچوب نظری تحقیق 7
1-6) فرضیه های تحقیق 9
1-7) تعریف نظری متغیرهای اصلی تحقیق 9
1-7-1) هوش هیجانی 9
1-7-2) تعارض. 9
1-7-3) خلاقیت 9
1-8) تعریف عملیاتی متغیرهای اصلی تحقیق 9
1-8-1) هوش هیجانی 9
1-8-2) تعارض. 10
1-8-3) خلاقیت 10
1-9) قلمرو تحقیق 11
1-9-1) قلمرو موضوعی 11
1-9-2) قلمرو زمانی 11
1-9-3) قلمرو مکانی 11
فصل دوم: ادبیات نظری تحقیق
بخش اول: تعارض
2-1-1) مقدمه. 14
2-1-2) تعاریف و مفاهیم. 14
2-1-3) سطوح تعارض. 15
2-1-4) انواع تعارض. 15
2-1-5) سبکهای تعارض. 16
2-1-5-1) انعطافپذیری 16
2-1-5-2) اجتناب 17
2-1-5-3) رقابتجویی 17
2-1-5-4) حل مسئلهی مشارکتی 17
2-1-5-5) مصالحه. 17
2-1-6) دیدگاه های تعارض. 18
2-1-7) عوامل منجر به تعارض. 19
2-1-7-1) تعارض عاطفی 19
2-1-7-2) تعارض اساسی 20
2-1-7-3) تعارض سود. 20
2-1-7-4) تعارض ارزشها 20
2-1-7-5) تعارض هدف 20
2-1-8) منابع تعارض. 20
2-1-8-1) تعارض اقتصادی 20
2-1-8-2) تعارض ارزش. 21
2-1-8-3) تعارض قدرت 21
2-1-9) کاربردهای تعارض. 22
2-1-9-1) شناخت ایجاد تعارض. 22
2-1-9-2) کاربرد تعارض به عنوان امنیت برای حفظ گروه 22
2-1-9-3) تعارض پیوستگی گروهی را افزایش میدهد؛ 22
2-1-9-4) تعارض قدرت افراد و گروه ها را میآزماید. 22
2-1-9-5) انرژی حرکت تعارض. 22
2-1-10) فرایند تعارض. 22
2-1-10-1) گام I : مخالفتهای بالقوه یا ناسازگاری 22
2-1-10-2) گامII: بروز تعارض. 23
2-1-10-3) گام III: نیت 24
2-1-10-4) گام IV: رفتار. 24
2-1-10-5) گام V: رهآورد. 25
2-1-11) تعارض سازنده در مقابل تعارض مخرب 25
2-1-12) تاثیرات مثبت و منفی تعارض. 26
2-1-13) هوش هیجانی و تعارض. 27
بخش دوم: هوش هیجانی
2-2-1) مقدمه. 29
2-2-2) تعاریف و مفاهیم هوش هیجانی 30
2-2-3) تاریخچه هوش هیجانی 31
2-2-4) ابعاد هوش هیجانی 34
2-2-5) تفاوت هوش هیجانی و بهره هوشی 36
2-2-6) نظریه های هوش هیجانی 37
2-2-6-1) نظریه های هوش هیجانی 37
2-2-6-2) نظریه های های توانایی 37
2-2-6-3) نظریه های ترکیبی 38
2-2-7) مدل های هوش هیجانی 38
2-2-7-1) مدل توانایی مایر و سالووی ( 1997) 38
2-2-7-2) مدل ترکیبی گلمن (1995) 40
2-2-7-3) مدل ترکیبی بار-آن (1997) 41
2-2-7-4) مدل هوش هیجانی دولویکس و هیگس. 44
2-2-8) هوش هیجانی در سازمان و مدیریت 45
2-2-9) کاربردهای هوش هیجانی در محیط 46
2-2-10) تقویت هوش هیجانی 47
2-2-11) جمع بندی تئوری های هوش هیجانی 47
2-2-12) ویژگی مدیر با هوش هیجانی 48
2-2-13) رابطه هوش هیجانی و عملکرد. 50
بخش سوم: خلاقیت
2-3-1) مقدمه. 53
2-3-2) تعاریف و مفاهیم خلاقیت 53
2-3-3) سطوح خلاقیت 55
2-3-4) دیدگاه ها در مورد افراد خلاق. 56
2-3-5) عوامل موثر بر خلاقیت 56
2-3-6) مدلهای خلاقیت 60
2-3-6-1) الگوی کشش بازار. 60
2-3-6-2) الگوی فشار فناوری 60
2-3-6-2) الگوی تلفیقی 61
2-3-7) فرایند خلاقیت 62
2-3-8) خلاقیت سازمانی و عوامل کلیدی موثر در موفقیت آن از دیدگاه صاحب نظران. 65
2-3-9) تفاوت خلاقیت با نوآوری 68
2-3-10) تکنیکهای خلاقیت و نوآوری 70
2-3-11) ویژگیهای سازمان خلاق. 76
2-3-12) نقش مدیر در پرورش خلاقیت 76
2-3-13) هوش هیجانی و خلاقیت 77
بخش چهارم: پیشینه تحقیق
2-4-1) پیشینه مطالعاتی داخل کشور. 80
2-4-2) پیشینه مطالعاتی خارج از کشور. 82
فصل سوم: روش اجرای تحقیق
3-1) مقدمه. 86
3-2) روش تحقیق 86
3-2-1) جامعه و نمونه آماری 86
3-3) روش و ابزار جمعآوری داده ها 87
3-3-1) پرسشنامه هوش هیجانی 87
3-3-2) پرسشنامه خلاقیت 87
3-3-3) پرسشنامه تعارض. 88
3-4) روایی و پایایی ابزار اندازهگیری 88
3-4-1) روایی 88
3-4-2) پایایی 88
3-5) روش تجزیه و تحلیل داده ها 89
3-6) آزمون نرمالیته. 89
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق
4-1) مقدمه. 91
4-2) توصیف متغیر های جمعیت شناختی پاسخ دهندگان. 92
4-3) توصیف متغیرهای تحقیق 97
4-4) فرضیههای تحقیق 103
فصل پنجم: نتیجهگیری و پیشنهادات
5-1) مقدمه. 106
5-2) نتایج آمار توصیفی 106
5-2-1) توصیف پاسخ دهندگان. 106
5-2-2) توصیف متغیر هوش هیجانی 106
5-2-3) توصیف متغیر خلاقیت 106
5-2-4) توصیف متغیر تعارض. 107
5-3) نتایج آزمون فرضیهها 107
5-4) پیشنهادات در راستای نتایج تحقیق 108
5-5) محدودیتهای تحقیق 109
5-6) پیشنهاداتی برای محققین آینده 109
منابع و مأخذ. 111
پیوست ها 117
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول 2-1: مقایسه سه دیدگاه تعارض. 19
جدول 2-2: تعارض سازنده در مقابل تعارض مخرب 26
جدول 2-3: تاثیرات مثبت و منفی تعارض. 27
جدول 2-4: مدل هوش هیجانی دانیل گلمن و همکاران. 35
جدول2-5 مدل هوش هیجانی مایر و سالووی 39
جدول 2-6 مولفه های پیشنهادی گلمن برای هوش هیجانی. 41
جدول 2-7 مدل ترکیبی هوش هیجانی بار-آن. 42
جدول 3-1: آلفای کرانباخ. 89
جدول 3-2: آزمون کولموگروف- اسمیرنف برای متغیر های تحقیق. 89
جدول 4 -1) توصیف متغیر جنسیت پاسخ دهندگان. 92
جدول 4 -2) توصیف متغیر میزان تحصیلات پاسخ دهندگان. 93
جدول 4-3) توصیف متغیر سابقه کار پاسخ دهندگان. 94
جدول 4-4) توصیف متغیر سن پاسخ دهندگان. 95
جدول 4-5) توصیف متغیروضعیت تأهل پاسخ دهندگان. 96
جدول 4-6) توصیف متغیر هوش هیجانی 97
جدول 4-7 ) توصیف ابعاد هوش هیجانی 98
جدول 4-8) توصیف متغیرخلاقیت 99
جدول 4-9) توصیف متغیرتعارض. 101
جدول 4 -10) توصیف ابعاد تعارض. 102
جدول 4 -11) ضریب همبستگی بین هوش هیجانی و خلاقیت کارکنان در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان 103
جدول 4-12) ضریب همبستگی بین هوش هیجانی و تعارض در اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان. 104
فهرست نمودار
عنوان صفحه
نمودار 4-1) میله ای متغیر جنسیت پاسخ دهندگان. 92
نمودار 4 -2) میله ای متغیر میزان تحصیلات پاسخ دهندگان. 93
نمودار 4-3) میله ای متغیر سابقه کار پاسخ دهندگان. 94
نمودار 4-4) میله ای متغیر سن پاسخ دهندگان. 95
نمودار 4- 5) میله ای متغیر وضعیت تأهل پاسخ دهندگان. 96
نمودار 4-6) هیستوگرام متغیر هوش هیجانی 97
نمودار 4–7) راداری ابعاد هوش هیجانی 98
نمودار 4-8) هیستوگرام متغیرخلاقیت 100
نمودار 4 -9) هیستوگرام متغیر تعارض. 101
نمودار 4–10) راداری ابعاد تعارض. 102
فهرست اشکال