q18
<—
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
۱.۰۰۰
.۹۲۵
q19
<—
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
.۵۵۵
.۲۴۹
۲.۲۳۲
.***
.۵۵۲
q20
<—
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
.۲۴۹
.۱۲۶
۱.۹۷۵
.***
.۲۹۰
q21
<—
ارتباطات یکپارچه بازاریابی
.۰۰۸
.۰۷۸
.۱۰۵
.***
.۰۱۰
بانکهای دولتی
با توجه به خروجی نرمافزار آموس و سطوح معناداری برای تحلیل عاملی تاییدی متغیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در جدول (۴-۱۸)، تمامی عاملها از بار عاملی مناسبی برخوردار بودند و رابطه آنها با متغیر مکنون تایید شد (سطح معناداری مربوط به کلیه سوالات ۰۰۰/۰ و کمتر از ۰۵/۰ میباشد). سوالات ۱۸ و ۲۱ به ترتیب بیشتر (۹۲/۰) و کمتر (۰۱/۰) از سوالات دیگر توانسته اند متغیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی را اندازه گیری نمایند.
مقایسه میانگینها
فرضیه: میانگین متغیر ارتباطات یکپارچه بازاریابی در دو بانک خصوصی و دولتی متفاوت است.
برای بررسی اینکه آیا تفاوت برآوردهای ارتباطات یکپارچه بازاریابی بین بانک خصوصی و دولتی کرمانشاه معنادار است یا خیر به بررسی تفاوت ماتریسهای کواریانسی میپردازیم. فرضیه ما در اینجا برابر بودن میانگینهای سازههای پنهان در مدلهای عاملی تاییدی با تاکید بر بارهای عاملی معرفهای مختلف تعریف شده برای اندازه گیری سازه پنهان است. آزمون چنین فرضی منوط به این است کهابتدا مقدار کای اسکوئر مدل مبنا برآورد شود و سپس بارهای عاملی آزاد تعریف شده قید برابر بودن زده شود. برای تایید فرض صفر (برابر بودن میانگینها) باید مقدار تفاوت کای اسکوئر دو مدل (با و بدون قید برابری) برای درجه آزادی حاصل از تفاوت درجه آزادی دو مدل از مقدار توزیع کای اسکوئر در سطح اطمینان ۹۵ درصد کوچکتر باشد.
با توجه به جدول( ۴-۱۹)تفاوت کای اسکوئر دو مدل برابر ۶۸/۱۵ که با درجه آزادی تفاوت برابر ۱ از مقدار بحرانی توزیع کای اسکوئر برای سطح اطمینان ۹۵% (۸۲/۷) کوچکتر است لذا فرضیه برابر بودن میانگینها تایید میشود. این بدین معناست که میانگین سوالات مربوط بهارتباطات یکپارچه بازاریابی در دو بانک با هم تفاوت معناداری ندارد.
(جدول۴-۱۹) تفاوت مقدار کای اسکوئر مدلهای دارای/بدون قید برابری و معناداری آن
مدل