عنوان                                                          صفحه

 

چکیده. 1

 

فصل اول کلیات پژوهش

 

1-1 مقدمه. 3

 

1-1 بیان مسئله. 3

 

1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش. 5

 

1-4 اهداف پژوهش. 7

 

1-5 فرضیه های پژوهش. 8

 

1- 6 متغیرهای تحقیق. 8

 

1-7 قلمرو تحقیق. 9

 

1-8 قلمرو مکانی. 9

 

1-9 قلمرو زمانی. 9

 

فصل دوم ادبیات تحقیق

 

2-1 بخش اول: رهبری. 11

 

2-1-1 تعریف رهبری. 11

 

2-1-2  تفاوتهای رهبری با مدیریت. 13

 

2-1-3  تکامل نظریه‌های رهبری. 16

 

2-1-4  تعریف سبک رهبری. 18

 

2-1-4-1  انواع سبک های رهبری. 19

 

2-1-4-2 سیر تکامل سبک رهبری تحولگرا و رهبری تعاملگرا   22

 

2-1-5 دیدگاه‌های مختلف رهبری تحولگرا. 23

 

2-1-5-1 نظریه رهبری تحولگرا برنز. 23

 

2-1-5- 2  نظریه رهبری تحولگرا بنیس و نانوس. 24

 

2-1-5-3  نظریه رهبری تحولگرا شاین. 25

 

2-1-5-4 نظریه رهبری تحولگرا تیچی و دیوانا. 26

 

2-1-5-5 نظریه رهبری تحولگرا شرمرهورن. 27

 

2-1-5-6  نظریه رهبری تحولگرا بس و آوولیو. 28

 

2-1-6 مولفه های رهبری تحولگرا. 30

 

2-1-7 رهبری تبادلی (تعاملگرا). 31

 

2-1-7-1 مولفه های رهبری تعاملگرا. 32

 

2-1-8  رهبری عدم مداخله‌گر. 33

 

2-1-11  تفاوتهای رهبری تحول آفرین و تبادلی. 34

 

2-1-12  اهمیت رهبری تحولگرا در دانشگاه ها. 37

 

2-2 بخش دوم: فراموشی سازمانی. 38

 

2-2-1  مدیریت دانش. 38

 

2-2-1-1  تعاریف مدیریت دانش. 39

 

2-2-1-2 داده‌ها، اطلاعات و دانش. 40

 

2-2-1-3 دانش صریح و مستتر. 41

 

2-2-1-4 اهمیت دانش. 42

 

2-2-2-1  تعریف یادگیری سازمانی. 43

 

2-2-2-2  ویژگی های یادگیری سازمانی. 44

 

2-2-2-3  یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده. 45

 

2-2-2-4  عوامل کلیدی موفقیت یادگیری سازمانی. 46

 

2-2-2-5  دیدگاه‌های یادگیری سازمانی. 48

 

2-2-3  فراموشی سازمانی. 49

 

2-2-3-1  مفهوم فراموشی سازمانی. 50

 

2-2-3-2  اهمیت فراموشی سازمانی. 53

 

2-2-3-3  انواع فراموشی سازمانی. 54

 

2-2-3-3-1  مدل فراموشی سازمانی آزمی. 54

 

2-2-3-3-2  مدل فراموشی سازمانی دی هالن و فیلیپس   56

 

2-2-3-4  فراموشی سازمانی و مزیت رقابتی. 60

 

2-2-3-5  نتیجه گیری بخش فراموشی سازمانی. 61

 

2-3  بخش سوم: رضایت شغلی. 62

 

2-3-1  مفهوم رضایت شغلی. 62

 

2-3-2  اهمیت رضایت شغلی. 63

 

2-3-3  پیشینه رضایت شغلی. 64

 

2-4  پیشینه  تحقیق. 65

 

2-5  مدل مفهومی تحقیق. 70

 

فصل سوم روش تحقیق

 

3-1 مقدمه. 72

 

3-2  روش تحقیق. 72

 

3-3 اهداف پژوهش. 73

 

3-4 فرضیه های پژوهش. 73

 

3-6 جامعه آماری پژوهش. 74

 

3-7 برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری. 74

 

3-7-1 برآورد حجم نمونه. 74

 

3-7-2  روش نمونه گیری. 75

 

3-8  نحوه گردآوری داده‌ها. 76

 

3-9  ابزار گردآوری داده‌ها. 76

 

3-10  روایی و پایایی ابزار. 78

 

3-10-1  روایی پرسشنامه. 78

 

3-10-2  پایایی پرسشنامه. 79

 

3-11 روش‌های تجزیه و تحلیل داده‌های تحقیق. 80

 

3-11-1 آمار توصیفی. 81

 

3-11-2 آمار استنباطی. 81

 

3-11-3 آزمون ها. 81

 

3-11-3-1 آزمون کالموگروف – اسمیرنوف. 82

 

3-11-3-2 آزمون همبستگی اسپیرمن. 82

 

3-12 مدل سازی معادلات ساختاری. 82

 

فصل چهارم تجزیه و تحلیل داده‌ها

 

4-1 مقدمه. 84

 

4-2 آمار توصیفی. 84

 

4-2-1 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت. 85

 

4-2-2 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن. 86

 

4-2-3 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سابقه کار   87

 

4-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر نوع قرارداد   88

 

4-2-5 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تاهل   89

 

4-2-6 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات. 90

 

4-2-7 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر حوزه محل خدمت   91

 

4-3 آمار استنباطی. 92

 

4-3-1 آزمون همبستگی رتبه‌ای اسپیرمن. 92

 

4-3-2 آزمون کالموگروف – اسمیرنوف. 93

 

4-3-2 آزمون عدم هم خطی. 93

 

4-4 مدل سازی معادلات ساختاری. 95

 

4-4-1 تحلیل عاملی. 95

 

4-4-1-1 بار عاملی. 97

 

4-4-1-2 تفسیر و معنای عامل‌ها. 98

 

4-4-2 تبیین شاخص‌ها. 99

 

4-5 تفسیر و معنای آزمون‌ها و مدل های اندازه گیری   101

 

4-5-1 مدل اندازه گیری رهبری تحولگرا. 101

 

4-5-2 مدل اندازه گیری رهبری تبادلی. 103

 

4-5-3 مدل اندازه گیری فراموشی سازمانی هدفمند. 105

 

4-6 تحلیل مدل مفهمومی پژوهش. 107

 

4-7 آزمون فرضیه های پژوهش. 109

 

4-8 نتایج شاخص های برازش مدل. 110

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...