عنوان صفحه
چکیده. 1
فصل اول کلیات پژوهش
1-1 مقدمه. 3
1-1 بیان مسئله. 3
1-3 اهمیت و ضرورت پژوهش. 5
1-4 اهداف پژوهش. 7
1-5 فرضیه های پژوهش. 8
1- 6 متغیرهای تحقیق. 8
1-7 قلمرو تحقیق. 9
1-8 قلمرو مکانی. 9
1-9 قلمرو زمانی. 9
فصل دوم ادبیات تحقیق
2-1 بخش اول: رهبری. 11
2-1-1 تعریف رهبری. 11
2-1-2 تفاوتهای رهبری با مدیریت. 13
2-1-3 تکامل نظریههای رهبری. 16
2-1-4 تعریف سبک رهبری. 18
2-1-4-1 انواع سبک های رهبری. 19
2-1-4-2 سیر تکامل سبک رهبری تحولگرا و رهبری تعاملگرا 22
2-1-5 دیدگاههای مختلف رهبری تحولگرا. 23
2-1-5-1 نظریه رهبری تحولگرا برنز. 23
2-1-5- 2 نظریه رهبری تحولگرا بنیس و نانوس. 24
2-1-5-3 نظریه رهبری تحولگرا شاین. 25
2-1-5-4 نظریه رهبری تحولگرا تیچی و دیوانا. 26
2-1-5-5 نظریه رهبری تحولگرا شرمرهورن. 27
2-1-5-6 نظریه رهبری تحولگرا بس و آوولیو. 28
2-1-6 مولفه های رهبری تحولگرا. 30
2-1-7 رهبری تبادلی (تعاملگرا). 31
2-1-7-1 مولفه های رهبری تعاملگرا. 32
2-1-8 رهبری عدم مداخلهگر. 33
2-1-11 تفاوتهای رهبری تحول آفرین و تبادلی. 34
2-1-12 اهمیت رهبری تحولگرا در دانشگاه ها. 37
2-2 بخش دوم: فراموشی سازمانی. 38
2-2-1 مدیریت دانش. 38
2-2-1-1 تعاریف مدیریت دانش. 39
2-2-1-2 دادهها، اطلاعات و دانش. 40
2-2-1-3 دانش صریح و مستتر. 41
2-2-1-4 اهمیت دانش. 42
2-2-2-1 تعریف یادگیری سازمانی. 43
2-2-2-2 ویژگی های یادگیری سازمانی. 44
2-2-2-3 یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده. 45
2-2-2-4 عوامل کلیدی موفقیت یادگیری سازمانی. 46
2-2-2-5 دیدگاههای یادگیری سازمانی. 48
2-2-3 فراموشی سازمانی. 49
2-2-3-1 مفهوم فراموشی سازمانی. 50
2-2-3-2 اهمیت فراموشی سازمانی. 53
2-2-3-3 انواع فراموشی سازمانی. 54
2-2-3-3-1 مدل فراموشی سازمانی آزمی. 54
2-2-3-3-2 مدل فراموشی سازمانی دی هالن و فیلیپس 56
2-2-3-4 فراموشی سازمانی و مزیت رقابتی. 60
2-2-3-5 نتیجه گیری بخش فراموشی سازمانی. 61
2-3 بخش سوم: رضایت شغلی. 62
2-3-1 مفهوم رضایت شغلی. 62
2-3-2 اهمیت رضایت شغلی. 63
2-3-3 پیشینه رضایت شغلی. 64
2-4 پیشینه تحقیق. 65
2-5 مدل مفهومی تحقیق. 70
فصل سوم روش تحقیق
3-1 مقدمه. 72
3-2 روش تحقیق. 72
3-3 اهداف پژوهش. 73
3-4 فرضیه های پژوهش. 73
3-6 جامعه آماری پژوهش. 74
3-7 برآورد حجم نمونه و روش نمونه گیری. 74
3-7-1 برآورد حجم نمونه. 74
3-7-2 روش نمونه گیری. 75
3-8 نحوه گردآوری دادهها. 76
3-9 ابزار گردآوری دادهها. 76
3-10 روایی و پایایی ابزار. 78
3-10-1 روایی پرسشنامه. 78
3-10-2 پایایی پرسشنامه. 79
3-11 روشهای تجزیه و تحلیل دادههای تحقیق. 80
3-11-1 آمار توصیفی. 81
3-11-2 آمار استنباطی. 81
3-11-3 آزمون ها. 81
3-11-3-1 آزمون کالموگروف – اسمیرنوف. 82
3-11-3-2 آزمون همبستگی اسپیرمن. 82
3-12 مدل سازی معادلات ساختاری. 82
فصل چهارم تجزیه و تحلیل دادهها
4-1 مقدمه. 84
4-2 آمار توصیفی. 84
4-2-1 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت. 85
4-2-2 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن. 86
4-2-3 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سابقه کار 87
4-2-4 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر نوع قرارداد 88
4-2-5 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تاهل 89
4-2-6 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر تحصیلات. 90
4-2-7 وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر حوزه محل خدمت 91
4-3 آمار استنباطی. 92
4-3-1 آزمون همبستگی رتبهای اسپیرمن. 92
4-3-2 آزمون کالموگروف – اسمیرنوف. 93
4-3-2 آزمون عدم هم خطی. 93
4-4 مدل سازی معادلات ساختاری. 95
4-4-1 تحلیل عاملی. 95
4-4-1-1 بار عاملی. 97
4-4-1-2 تفسیر و معنای عاملها. 98
4-4-2 تبیین شاخصها. 99
4-5 تفسیر و معنای آزمونها و مدل های اندازه گیری 101
4-5-1 مدل اندازه گیری رهبری تحولگرا. 101
4-5-2 مدل اندازه گیری رهبری تبادلی. 103
4-5-3 مدل اندازه گیری فراموشی سازمانی هدفمند. 105
4-6 تحلیل مدل مفهمومی پژوهش. 107
4-7 آزمون فرضیه های پژوهش. 109
4-8 نتایج شاخص های برازش مدل. 110